Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 augustus 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames en goedemorgen frummers. 
Na de herfstdag van gisteren schijnt er nu een gezellig zonnetje. 
We zouden een paar druppen nog moeten krijgen maar verder.... we gaan het zien. 
Normaal gesproken word ik zo rond half zes wakker, nu moet ik moeite doen rond half zeven op te staan, 
ben gewoon zo verschrikkelijk moe, en al mijn spieren en gewrichten doen me zeer. 
Dit moet niet al te lang duren, anders ga ik nog chagrijnig worden :angry:
Afijn, de beestjes zijn verzorgd, nu eerst een bakje. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-8-2023 om 06:42 zei Beatrix:

..... de benaming "hutje op de hei" ligt dichterbij de waarheid :D....

Klinkt goddelijk, staat jouw 'hutje op de hei' in Drenthe, dat zie ik nou zomaar voor me.... 

23 uur geleden zei rapilos:

...Goh, hier regen, regen en regen.Er is nu wel genoeg gevallen hoor.Hoop dat ik straks droog overkom

Ik hoop dat je inderdaad droog bent overgekomen. 
Doornat thuis komen vind ik niet erg, maar als verzopen kat op werk of wat dan aankomen is een stuk minder.... 

22 uur geleden zei Toos:

Dat was je zeker! Ik heb de regenmeter een paar keer leeg gemaakt omdat ie bijna vol was. En vanmorgen weer. Nu is het net aan droog. 

Jeetje, zo erg is het hier de afgelopen tijd absoluut niet geweest, wel een keer de regenmeter na 1 dag bíjna vol... 

9 uur geleden zei Zbb:

.......het bier heb ik maar niet aangenomen 

Top, hartstikke goed Zbb, hou vol. 

7 uur geleden zei Strijkbout:

Ik zit nu in een soort van zelf georganiseerde 'terugval', al heb ik me niet in kunnen houden tot de daarvoor met mezelf afgesproken tijd (over 5 weken pas). Een soort van experiment waarbij ik, door al wat eerder terugvallen, al dondersgoed weet dat eenmaal weer een keertje gebruiken (face it: alcohol is gewoon een harddrug), je vrijwel meteen weer verslaafd bent. Zo werkt het gewoon in het brein.

Dan hoop ik van harte dat je die geplande 'twee keer per jaar' ook schrapt? 
Gewoon niet meer doen. 
Gepland 'wat' drinken en dan de volgende ochtend niet meer weten wat je gedaan hebt, dan krijg ik de indruk dat je de rem direct al weer helemaal kwijt was. 
Stoppen Strijkbout, echt stoppen... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren gewerkt
(Gelukkig droog over gekomen @Yvonne :) 

Zo kapot moe, dat ik 1.5 uur naar bed ben geweest en er verder niets meer uit mijn handen kwam.
Ik hoor Yvonne ook al  over al mijn gewrichten en spieren doen zeer ook.
Zou het aan het aanhoudende vochtige weer liggen ?

Enfin, vandaag weer 14 dagen helemaal alcoholvrij
Dus dagpact ; plus Rapilos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kat dacht vandaag op internationale kattendag: ik ga m'n baasje zich eens dood laten schrikken. Pfff. Lag bewegingloos in d'r hoge plafond-huisje, voelde koud en ze reageerde niet en bewoog niet. Kreeg bijna een hartverzakking. Gelukkig werd ze ineens weer wakker.

bewerkt door Strijkbout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...