ikkanhet Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen. Jeetje @ikkanhet ben je uit bed gevallen DAGPACT Salmon 8 augustus 2023 bewerkt door Salmon Dagpact toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 9 minuten geleden zei Salmon: Goedemorgen. Jeetje @ikkanhet ben je uit bed gevallen DAGPACT Salmon Nee hoor is hier bijna dagelijkse kost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 8 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Elk nadeel heeft zijn voordeel. Heb wel beneden al alles schoon. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 14 minuten geleden zei ikkanhet: Elk nadeel heeft zijn voordeel. Heb wel beneden al alles schoon. Oooo, ja dat is wel een groot voordeel. Ik heb sinds een tijdje een robotstofzuiger.... die doet ook 'snachts zijn ding. Heel fijn! Spirit en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen allemaal Dagpact: Salmon Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen dames en goedemorgen frummers. Na de herfstdag van gisteren schijnt er nu een gezellig zonnetje. We zouden een paar druppen nog moeten krijgen maar verder.... we gaan het zien. Normaal gesproken word ik zo rond half zes wakker, nu moet ik moeite doen rond half zeven op te staan, ben gewoon zo verschrikkelijk moe, en al mijn spieren en gewrichten doen me zeer. Dit moet niet al te lang duren, anders ga ik nog chagrijnig worden Afijn, de beestjes zijn verzorgd, nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 DAGPACT: Salmon Beatrix Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Op 7-8-2023 om 06:42 zei Beatrix: ..... de benaming "hutje op de hei" ligt dichterbij de waarheid .... Klinkt goddelijk, staat jouw 'hutje op de hei' in Drenthe, dat zie ik nou zomaar voor me.... 23 uur geleden zei rapilos: ...Goh, hier regen, regen en regen.Er is nu wel genoeg gevallen hoor.Hoop dat ik straks droog overkom Ik hoop dat je inderdaad droog bent overgekomen. Doornat thuis komen vind ik niet erg, maar als verzopen kat op werk of wat dan aankomen is een stuk minder.... 22 uur geleden zei Toos: Dat was je zeker! Ik heb de regenmeter een paar keer leeg gemaakt omdat ie bijna vol was. En vanmorgen weer. Nu is het net aan droog. Jeetje, zo erg is het hier de afgelopen tijd absoluut niet geweest, wel een keer de regenmeter na 1 dag bíjna vol... 9 uur geleden zei Zbb: .......het bier heb ik maar niet aangenomen Top, hartstikke goed Zbb, hou vol. 7 uur geleden zei Strijkbout: Ik zit nu in een soort van zelf georganiseerde 'terugval', al heb ik me niet in kunnen houden tot de daarvoor met mezelf afgesproken tijd (over 5 weken pas). Een soort van experiment waarbij ik, door al wat eerder terugvallen, al dondersgoed weet dat eenmaal weer een keertje gebruiken (face it: alcohol is gewoon een harddrug), je vrijwel meteen weer verslaafd bent. Zo werkt het gewoon in het brein. Dan hoop ik van harte dat je die geplande 'twee keer per jaar' ook schrapt? Gewoon niet meer doen. Gepland 'wat' drinken en dan de volgende ochtend niet meer weten wat je gedaan hebt, dan krijg ik de indruk dat je de rem direct al weer helemaal kwijt was. Stoppen Strijkbout, echt stoppen... Zbb en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen. Laat opgestaan voor mijn doen. Dus geen tijd meer voor gelummel en gauw aan de slag. DAGPACT: Salmon Beatrix Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goeiemooiemorgen frummers ik zit nog te gapen van de slaap, dat is lang geleden tot 9 uur diep geslapen. Het is dat de buurman wat geluiden maakte vlak bij mij slaapkamerraam anders lang ik er nog in. Heerlijk gedroomd, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Gisteren gewerkt (Gelukkig droog over gekomen @Yvonne Zo kapot moe, dat ik 1.5 uur naar bed ben geweest en er verder niets meer uit mijn handen kwam. Ik hoor Yvonne ook al over al mijn gewrichten en spieren doen zeer ook. Zou het aan het aanhoudende vochtige weer liggen ? Enfin, vandaag weer 14 dagen helemaal alcoholvrij Dus dagpact ; plus Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Vandaag weer verder met het opknappen van tuin, zieke schoonzus. Wil eigenlijk nog wat extra bloeiende plantjes kopen voor haar. Even energie verzamelen dan. Eerst maar een tweede bakkie koffie inschenken (uitstel gedrag ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Goedemorgen @Remi1 Het is zo stil hier, dat het inmiddels al namiddag is geworden. Samen met vriend een paar flinke uren tuinwerk gedaan bij zieke (schoon)zus. Geeft een goed gevoel, alles is weer lekker opgeknapt Tatum en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 gefeliciteerd kattenbezitters; het is internationale kattendag vandaag. Yvonne en Strijkbout reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) Mijn kat dacht vandaag op internationale kattendag: ik ga m'n baasje zich eens dood laten schrikken. Pfff. Lag bewegingloos in d'r hoge plafond-huisje, voelde koud en ze reageerde niet en bewoog niet. Kreeg bijna een hartverzakking. Gelukkig werd ze ineens weer wakker. 9 augustus 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden