Yvonne Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goedemorgen frummers. Een nieuwe dag, nieuwe ballen, nieuwe kansen... We gaan er een mooie dag van maken. Maar eerst een bakje. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goedemorgen dankjewel Yvonne voor de koffie dagpact Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Dune Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goeiemorgen lieve allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 6 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. Dagpact: Dune Roberto Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goedemorgen druk met het huisje van me dochter. Vandaag staan deuren en kozijnen verven op het programma. fijne dag iedereen lady jane en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Goedemorgen iedereen. Dagpact: Dune Roberto Fonny Beatrix Toos 3 augustus 2023 bewerkt door Toos Bea ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Goedemorgen allen, Dagpact: Dune Roberto Fonny Beatrix Toos Salmon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Dagpact ; plus Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Hoi . Prut geslapen. Ik oan al weken de slaap biet vatten. Denk de overgang? Lig maar te draaien. Nou ja. Ik ben er weer deze ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 goedemorgen allemaal, Grijze dag vandaag. toch afgesproken om tuin van zieke schoonzus op te knappen samen met vriend. Als het maar droog blijft, dan is het oke Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Dagpact: Dune Roberto Fonny Beatrix Toos Salmon Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 26 minuten geleden zei Toos: Dagpact: Dune Roberto Fonny Beatrix Toos Salmon Rapilos zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 5 uur geleden zei Lika: Hoi . Prut geslapen. Ik oan al weken de slaap biet vatten. Denk de overgang? Lig maar te draaien. Nou ja. Ik ben er weer deze ochtend. Lika Is het toch niet te warm? Bij mijzelf kan het beter iets te koud dan te warm zijn. Ik heb een ventilator aan het voeteneind. Probeer dat eens? Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Vanmiddag paar uur tuinwerk gedaan, Het heeft meer geregend dan dat het droog was, maar...het is wel opgeknapt. Daarna een stuk gaan lopen Weer regen ! Enfin, ooit, ooit wordt het zonnig en droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik meld me droog af van het Dagpact Drukke dagen zo als je bij je dochter aan het klussen bent. welterusten alvast lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden