ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goeiemorgen lieve frummers Weer een dag met veel regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 1 uur geleden zei ikkanhet: Weer een dag met veel regen. Goedemorgen. Mooie dag om eens online te gaan shoppen. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 10 minuten geleden zei Donder: Goedemorgen. Mooie dag om eens online te gaan shoppen. Goeiemorgen @Donder dat heb ik toevallig net nog gedaan. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal! Laten we er allemaal weel een mooie, rustige, zorgzame, productieve en alcoholvrije dag van maken! En als je wat minder ambitieus bent opgestaan, kan je het natuurlijk ook beperken toch alleen het alcoholvrije gedeelte :-) Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Beatrix Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Dagpact ; Beatrix Fonny Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen frummers, Het is droog! Maar lieve hemel wat is er veel water gevallen... Heb net even een rondje tuin gedaan, de schade valt tot nu toe mee gelukkig. En er staat een bakje klaar natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 DAGPACT: Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Hier een heel piepklein zonnetje. O.....is alweer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 2 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Toos zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen, DAGPACT: Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Toos zzb Salmon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Salmon Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Gisteren 14 dagen droog! Had er geen erg in tot ik een melding kreeg van mijn app. Deze 14 dagen dag per dag gedaan en nu gaan voor 1 maand. Deze maand ook mijn eerste "droge" festival op de planning staan. Werk er drie dagen als vrijwilliger en vind het toch best spannend. Zowel de organisatie als vrijwilligers bestaat uit een hele grote groep vrienden die behoorlijk kunnen drinken, idem voor de 15.000 bezoekers per dag. Ik denk dat ik gewoon aan ga geven dat ik ben gestopt zodat ik niet telkens een biertje in mijn handen gedrukt krijg en na de sluiting lekker naar huis ga i.p.v. te blijven hangen. Vooral dat laatste want meestal gaan ze door tot de zon weer opkomt. Okay heb mijn hart kunnen luchten.... nu weer aan het werk Maak er een mooie dag van allen! Fonny, lady jane en Yvonne reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 goeiemooiemorgen frummers eerst maar eens voetbal kijken en dan gaan zwemmen. hopelijk betert het weer een beetje voor iedereen die van "buiten"zijn houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen allemaal, Wat goed van je @Salmon 2 weken is al heel mooi En dat festival ga jij overleven hoor. Je hebt je al goed voorbereid lees ik. Ik vandaag weer precies 1 week Nog steeds goed gemotiveerd. Ook heb ik veel steun aan de app. Het is toch leuk, als je een melding krijgt ; Gefeliciteerd; je bent 1 week nuchter lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 en inmiddels hebben onze dames al 3 punten gescoord tegen Vietnam, binnen 20 minuten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 sorry, 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Morning dagpact Beatrix Fonny Rapilos Yvonne Roberto Toos zzb Salmon Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 25 minuten geleden zei rapilos: Ook heb ik veel steun aan de app. Het is toch leuk, als je een melding krijgt ; Gefeliciteerd; je bent 1 week nuchter Dan maar om de paar dagen drinken, krijg je lekker veel appjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 Sta op 9 dagen, tactus heeft net gebeld hoeraaaa half augustus de intake. net vragenlijst ingevuld en die ging over de laatste week ja daar is dan niet veel op aan te merken, maar moet toch de boodschap goed overbrengen. heeft u gedronken Nee heeft u katers Nee enz enz… (wat komt u doen?) hihi ach heb er een opmerking kunnen plaatsen in een apart vakje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2023 6-0 inmiddels voor oranje, wat een leuke pot. met een beetje geluk, schakelt Portugal America nog voor ons uit en dan kan mijn dag niet meer stuk vandaag. kijkt er hier niemand mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden