noal90 Geplaatst 18 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2023 Hoii!!! Ik heb mijzelf al voorgesteld op wie is wie. Dus voor wie er benieuwd is naar mijn verhaal, kunt het daar vinden. Ik vroeg me af of er nog iemand net begonnen is met deze strijd. Ik heb me sinds 3 dagen geleden gerealiseerd dat ik wel een probleem heb met alcohol en heb besloten het helemaal af te zweren.. een 0.0 beleid zonder uitzonderingen. Is er nog iemand die net begonnen is in deze strijd en het gezamenlijk met me zou willen doen? Groetjes! Guust reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
garfield076 Geplaatst 19 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2023 Hoi Noal, laten we samen de strijd aangaan! noal90 en Guust reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lisastopt Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Hoi, ik zoek ook een maatje! Guust en artuur reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 20 juli 2023 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2023 Hoi allen, ik zit hier nu teut te zijn met de realisatie dat dat maar afgelopen moet zijn. Op zoek naar een maatje (och wat heb ik een hekel aan dat woord) ….maar ben daar dus wel naarstig naar op zoek! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bendalia Geplaatst 10 september 2023 Rapport Share Geplaatst 10 september 2023 Op 20-7-2023 om 17:57 zei lisastopt: Hoi, ik zoek ook een maatje! Ben nieuw hier en zoek ook een maatje. Samen de strijd aangaan? artuur reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sissigizmo Geplaatst 12 september 2023 Rapport Share Geplaatst 12 september 2023 Hello everybody! Silvia here! Look for meeting new great people! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saar Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Hoi hoi, ik zoek ook een maatje... Na 8 jaar nuchter te zijn geweest van drank, nu sinds een jaar weer vol erin... Vind het moeilijk om te stoppen... en zou het ontzettend vinden om een maatje te hebben om elkaar te steunen!! artuur reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna1975 Geplaatst 22 september 2023 Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Ik doe keihard mee.... 8 jaar, wauwwww...ik sinds een paar weken weer vol fout.. gr. Anna artuur reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anna1975 Geplaatst 22 september 2023 Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Liever 5 maten graag....hoe meer zielen hoe meer..................... steun artuur reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 22 september 2023 Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Wat was/is jullie rede of oorzaak om weer te drinken? ik omdat ik me verveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saar Geplaatst 24 september 2023 Rapport Share Geplaatst 24 september 2023 Op 22-9-2023 om 16:49 zei Guust: Wat was/is jullie rede of oorzaak om weer te drinken? ik omdat ik me verveel Op 22-9-2023 om 16:49 zei Guust: Wat was/is jullie rede of oorzaak om weer te drinken? ik omdat ik me verveel Bij mij een combinatie van stress, eenzaamheid en vermoeidheid... De alcohol bleek na al die jaren toch weer getriggerd te worden... helaas... Nu opnieuw het besluit genomen om definitief te stoppen, ik wil de hel niet meer..... Op naar een fit leven, met een kalme heldere mind! Hoe kunnen we als maatjes met elkaar in contact komen? Doen we dat op deze manier? Guust reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Wat een goed besluit! ik twijfelde net weer om biertjes te bestellen maar doe het na lezen van je bericht toch niet! zaterdag was mn laatste dag dus gisteren en tot nu toe vandaag niks gedronken. over contact: maakt mij niet uit. Kan via hier of via whatsapp? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 25 september 2023 Rapport Share Geplaatst 25 september 2023 Ik zoek ook een of meerdere mensen om mee te kunnen delen/steunen Guust reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fem82 Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Ik ook! Guust reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Op 26-9-2023 om 21:17 zei Fem82: Ik ook! Laten we dan een groep beginnen?! op whatsapp? * ik wacht af wie volgt/me toevoegt groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Misschien een idee voor wie aan deze groep wil meedoen maar liever niet zijn of haar privé telefoonnummer aan iedereen prijsgeeft: Schrijf elkaar een persoonlijk bericht om je WhattsApp nummer door te geven (envelopje bovenin klikken). Je zou daar zelfs een groepsdiscussie kunnen houden, maar het aantal berichten dat je kunt bewaren is daar beperkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 54 minuten geleden zei Bob: Misschien een idee voor wie aan deze groep wil meedoen maar liever niet zijn of haar privé telefoonnummer aan iedereen prijsgeeft: Schrijf elkaar een persoonlijk bericht om je WhattsApp nummer door te geven (envelopje bovenin klikken). Je zou daar zelfs een groepsdiscussie kunnen houden, maar het aantal berichten dat je kunt bewaren is daar beperkt. Lijkt mij een prima idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 26 september 2023 Rapport Share Geplaatst 26 september 2023 Ter info: Fem82 heeft zich aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 27 september 2023 Rapport Share Geplaatst 27 september 2023 Is er een whatsapp groepje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fem82 Geplaatst 28 september 2023 Rapport Share Geplaatst 28 september 2023 Een beginnend groepje, we zijn nog maar met 2. Voel je vrij om aan te sluiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roos26 Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 Op 21-9-2023 om 09:16 zei Saar: Hoi hoi, ik zoek ook een maatje... Na 8 jaar nuchter te zijn geweest van drank, nu sinds een jaar weer vol erin... Vind het moeilijk om te stoppen... en zou het ontzettend vinden om een maatje te hebben om elkaar te steunen!! Hoi ik zou graag met je in contact komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 Op 28-9-2023 om 14:00 zei Fem82: Een beginnend groepje, we zijn nog maar met 2. Voel je vrij om aan te sluiten Hoe kom ik in contact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fem82 Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) Als je op deze pagina rechts bovenin op die 3 streepjes klikt, zie je een envelopje staan. Zo kun je iemand een privé bericht sturen. Als je Guust even een bericht stuurt, dan komt het goed! 1 oktober 2023 bewerkt door Fem82 Typfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guust Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Beste mensen, wij hebben inmiddels het maximum aantal personen voor de whatsapp groep bereikt. Iedereen succes met het vinden van een maatje!! Liefs, Guust Fem82 en billy1981 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sabine1977 Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Jammer dan ben ik net te laat. Zoek iemand die ook nog niet zolang met drinken gestopt is. Ik zit nu op dag 58 en mis echt mijn wijntje Guust reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden