Spring naar bijdragen

Nog iemand opzoek naar een maatje?


noal90

Aanbevolen berichten

Hoii!!! 

Ik heb mijzelf al voorgesteld op wie is wie. Dus voor wie er benieuwd is naar mijn verhaal, kunt het daar vinden. Ik vroeg me af of er nog iemand net begonnen is met deze strijd. Ik heb me sinds 3 dagen geleden gerealiseerd dat ik wel een probleem heb met alcohol en heb besloten het helemaal af te zweren.. een 0.0 beleid zonder uitzonderingen. Is er nog iemand die net begonnen is in deze strijd en het gezamenlijk met me zou willen doen? 

Groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 22-9-2023 om 16:49 zei Guust:

Wat was/is jullie rede of oorzaak om weer te drinken? 
ik omdat ik me verveel 

 

Op 22-9-2023 om 16:49 zei Guust:

Wat was/is jullie rede of oorzaak om weer te drinken? 
ik omdat ik me verveel 

Bij mij een combinatie van stress, eenzaamheid en vermoeidheid... De alcohol bleek na al die jaren toch weer getriggerd te worden... helaas... Nu opnieuw het besluit genomen om definitief te stoppen, ik wil de hel niet meer..... Op naar een fit leven, met een kalme heldere mind! Hoe kunnen we als maatjes met elkaar in contact komen? Doen we dat op deze manier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een idee voor wie aan deze groep wil meedoen maar liever niet zijn of haar privé telefoonnummer aan iedereen prijsgeeft:

Schrijf elkaar een persoonlijk bericht om je WhattsApp nummer door te geven (envelopje bovenin klikken). Je zou daar zelfs een groepsdiscussie kunnen houden, maar het aantal berichten dat je kunt bewaren is daar beperkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Bob:

Misschien een idee voor wie aan deze groep wil meedoen maar liever niet zijn of haar privé telefoonnummer aan iedereen prijsgeeft:

Schrijf elkaar een persoonlijk bericht om je WhattsApp nummer door te geven (envelopje bovenin klikken). Je zou daar zelfs een groepsdiscussie kunnen houden, maar het aantal berichten dat je kunt bewaren is daar beperkt.

Lijkt mij een prima idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-9-2023 om 09:16 zei Saar:

Hoi hoi, ik zoek ook een maatje... Na 8 jaar nuchter te zijn geweest van drank, nu sinds een jaar weer vol erin... Vind het moeilijk om te stoppen... en zou het ontzettend vinden om een maatje te hebben om elkaar te steunen!!

Hoi ik zou graag met je in contact komen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op deze pagina rechts bovenin op die 3 streepjes klikt, zie je een envelopje staan. Zo kun je iemand een privé bericht sturen. Als je Guust even een bericht stuurt, dan komt het goed! 

bewerkt door Fem82
Typfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...