Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 mei 2023


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, en goedemorgen @ikkanhet
Geen zonnetje hier, en het lijkt erop dat hij zich pas tegen de avond laat zien. 
De verleiding om met een boek lekker lui buiten te gaan zitten is er dus niet :lol:
Geeft niet, ik hoef me niet te vervelen... 
Eerst maar een bakje
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Je hebt ook best reden om trots te zijn op jezelf @Dune. Goed gedaan. Inderdaad, vandaag eerst de binnen karweitjes maar eens. Hopelijk vanmiddag nog een zonnetje hier. Maar sowieso een droge dag, binnen en buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

 

Dag voor dag @Dune daar mag je trots op zijn.

Ik voel me weer wat steviger in het zadel zitten...elke droge dag helpt daarbij. De zonnige dagen en terrasjes zijn voor veel mensen een trigger, lees en hoor ik. Dat heb ik niet.  Voor mij zijn stress en euforie, emoties, onverwachte zaken de momenten waarop  zucht om de  hoek komt kijken.  

Hier ook geen zonnetje, wel lekker met de deur open op mijn werkplek.  Rustige start van de dag.

Keep up the good work:rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekend weg geweest. Was heerlijk, maar leek wel wat te triggeren. Alcoholvrije wijn gedronken. Denk dat ik dat maar beter niet meer kan doen. Te veel gegeten ook. Kan ik beter ook niet meer doen :ph34r: Vreemd genoeg heb ik geen last als ik alcoholvrij bier drink. 
Alles weer opgeruimd en was klaar. Nog even een ronde met de hond en daarna mag ik van mezelf lekker op de bank voor de tv hangen. Buiten is het hier namelijk nog steeds grijs en bewolkt met een drupje regen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg een keer alcoholvrije wijn van iemand, maakte hem open, een echte knalkurk, dus ik schrok nog ook.

Had er een glaasje van op, maar triggerde zo erg, dat ik daarna echte wijn ging halen.Het leek blijkbaar teveel op echte wijn.

Ik hou het maar bij lekkere thee, tonic met citroen of gingerbear.Daar heb ik dat is niet bij en met echte gember erin, werkt het ook nog eens kalmerend.

De hele werking van alcohol op de hersenen, bevalt me niet meer.

Ik word er onberekenend van en impulsief.

Ook dagen erna nog last van een depressieve gevoelens.

Ben er echt wel klaar mee, merk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de AA raad het af om alcohol gerelateerde dranken te nuttigen, zoals 0.0 wijn in een wijnglas enzo…

kan me daar wel in vinden. Hoewel ik nooit een wijnglas gebruikte maar een klein limonade glaasje

enniewee mag mijn dagpact weer als geslaagd beschouwen, op naar de 3 weken

fijne avond en truste voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Remi1:

AA raad mijn inziens geen enkele methode af zolang het maar alcoholvrij is.

Dat klopt maar de glazen gebruiken om dit te nuttigen kunnen een trigger zijn. Emmy en Spirit hebben dit ook ervaren. Zal wel een kern van waarheid inzitten denk ik dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen werkt het anders, ik schreef het net ook al bij vandaag. Zelf heb ik nooit last gehad van triggers door het drinken van alcoholvrij bier. Ik ben juist blij dat dit er nog is, naast de koffie, thee en frisdranken. Ik was namelijk ook gewoon een liefhebber van dat smaakje. Alcoholvrije wijn vind ik niet zoveel aan. Wit is nog wel een beetje te doen als het mousserend is. Alcoholvrije rode wijn vind ik ronduit smerig. Dan liever gewoon fruitdruifje. En alcoholvrije gin is soms warempel ook best te doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...