Dune Geplaatst 6 mei 2024 Rapport Geplaatst 6 mei 2024 Bus zojuist genomen, fijn ben er blij om Fonny reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 7 mei 2024 Rapport Geplaatst 7 mei 2024 Hier ook de bus genomen š Fonny reageerde hierop 1
Dune Geplaatst 9 mei 2024 Rapport Geplaatst 9 mei 2024 (bewerkt) Bus genomen voordat nadenken zijn intrede doetĀ @Zbbdoe je ook mee? 9 mei 2024 bewerkt door Dune Fonny reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 9 mei 2024 Rapport Geplaatst 9 mei 2024 Toppie! En @Zbb ik mis jou ook⦠Fonny en Dune reageerden hierop 2
Dune Geplaatst 13 mei 2024 Rapport Geplaatst 13 mei 2024 De bus meteen al eerste genomen, blij om, zit lekker in mijn flow nu
Zbb Geplaatst 13 mei 2024 Rapport Geplaatst 13 mei 2024 Het gaat even niet zo lekker ik heb een terugval,ik probeer vandaag af te bouwen.Ā Ā helemaal stoppen lukt me nog niet ik ben hartstikke ziekĀ Dune reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 13 mei 2024 Rapport Geplaatst 13 mei 2024 1 uur geleden zei Zbb: Het gaat even niet zo lekker ik heb een terugval,ik probeer vandaag af te bouwen.Ā Ā helemaal stoppen lukt me nog niet ik ben hartstikke ziekĀ Fijn dat je je weer meldt op het forum. Ik was al bang dat je uitgegleden was. Weet je wat deze keer de trigger was? Dan kun je hiervoor een plan maken hoe deze trigger de volgende keer te tackelen.Ā Sterkte en houd vol!Ā
lady jane Geplaatst 13 mei 2024 Rapport Geplaatst 13 mei 2024 sterkte @Zbb, zo gauw als verantwoord is die antabus weer gaan slikken en ik hoop dat he he bij de antes hebt gemeld weer. Ooit lukt het te stoppen!
Fonny Geplaatst 14 mei 2024 Rapport Geplaatst 14 mei 2024 22 uur geleden zei Zbb: Het gaat even niet zo lekker ik heb een terugval,ik probeer vandaag af te bouwen.Ā Ā helemaal stoppen lukt me nog niet ik ben hartstikke ziekĀ
Dune Geplaatst 16 mei 2024 Rapport Geplaatst 16 mei 2024 Zojuist genomen, nog voor de koffie, geeft me altijd een vrij gevoel, de komende dagen geen discussie in mijn hoofd. Zo fijn Fonny reageerde hierop 1
Dune Geplaatst 16 mei 2024 Rapport Geplaatst 16 mei 2024 @Zbb lees net pas je berichtje, och och man wat een narigheid weer⦠we zijn nu een aantal dagen verder, hoe gaat het nu?
Dune Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Zijn we nu nog maar een duo @Fonny? @MajaĀ waar ben je? @Zbb kom je ook weer? Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Hoi Dune!! Jazeker!! Vanochtend de bus genomen!š Dune reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Ik heb ook vanochtend de bus genomen! Alleen nog niet gepost āŗļø Ā Fonny en Dune reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Ik kan nog niet,ik ben aan het afbouwenĀ lady jane en Fonny reageerden hierop 2
Zbb Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Ik probeer elke dag iets minder te drinken wat niet altijd lukt want ja ik heb geen rem natuurlijkĀ maar als het me lukt om niet zo heel erg ziek te zijn en dan vooral in de ochtend dan hoop ik het bier op een gegeven moment te kunnen laten staan.Ā Ā ik sta op de wachtlijst om opgenomen te worden ook al is het me tegen die tijd gelukt willen ze me toch opnemen,als ik weiger dan stoppen ze me behandeling dus eigenlijk hebben ze me helemaal klem gezet Ā Ā ik kan natuurlijk weigeren omdat ik vrijwillig bij de verslavingszorg loop maar stel dat ik daarna toch weer terugval dan mag me werkgever me ontslaan Ā omdat ik niet meer aan me verslaving werk dan ik heb gisteren uitgebreid met me werkgever gesproken en hij ziet me liever ook opgenomen worden Ā Ā lady jane en Fonny reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Misschien moest dat kem zetten wel gebeuren @Zbb want zelfs al lukt minderen/stoppen nu, dan is er toch niets wezenlijk veranderd in jouw bingen. Aan de andere kant, als je na zelf stoppen, toch de opname aangaat dan begin je nuchter aan een helingsproces en heb je een veel betere start. En dus ook een betere kans op verandering/verbetering. Ook jij hebt onderliggende issues en therapie werkt nou eenmaal beter zonder dan mĆØt drank in je systeem. Het vergt wel een vorm van overgave en vertrouwen in de hulpverlening. Maar steeds hetzelfde doen werkt ook niet. Fonny reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 Ik vind het heel moeilijk,na het overlijden van me moeder ben ik min of meer mantelzorger geworden voor me vader ook zit ik al maanden in een verbouwing met me boot en moet het huis opgeknapt worden van me vader,dat heb ik al heel lang beloofdĀ en om nou de hele zomer opgenomen te worden,heb ik buiten om dat ik dat heel naar vind eigenlijk ook geen tijd voor
lady jane Geplaatst 17 mei 2024 Rapport Geplaatst 17 mei 2024 1 uur geleden zei Zbb: Ik weet echt niet wat ik moet doen Daar is professionele hulp juist voor zbb. Je kunt nu niets overzien en de berg verantwoordelijkheden is te groot. Je bent nog niet uit je binge, maar je weet dat je hierna, zonder opname, zeker weer stress gaat ervaren van de dingen die je opnoemt. Dan gebeurt er ook niets van je lijst. Vraag je hulpverlener wat die jou aanraadt, ze kennen je daar immers? En je werkgever staat ook achter opname, dat is positief ook. Gun jezelf de kans op echt herstel zbb. ik wens je veel wijsheid en sterkte. Fonny reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden