bolletje Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2011 Gisterenochtend helemaal vergeten te melden dat ik m'n refu heb ingenomen. Dus bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Refu zit er weer in. Vanaf vandaag zal ik iedere dag melden. Het "BEEST" zal mij proberen te weerhouden om de deur op een kier te houden, maar dat laat ik niet toe, met jullie hulp;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Blondie merk jij nu ook dat het veel makkelijker is als je trek krijgt om er mee om te gaan als je refu geslikt hebt? is de trek dan bij jou ook gauw weer weg of maakt het helemaal niets uit? In ieder geval ben ik weer blij dat je jezelf bij je kladden gepakt hebt en er weer vol voor gaat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Beetje laat met melden, maar vanmorgen mn refu weer geslikt... En het was nodig, leek wel of de hele dag van die gremlins op mn schouders zaten... Bol, Refu is voor mij een stok achter de deur, maar helaas afgelopen woensdag heeft zelfs die stok mij er niet van weerhouden om te drinken, al weerhield het mij er wel van om door te drinken... Wie weet met de ervaring van het drinken op refu, het baggergevoel, denk ik wel 100000000000000000000000000000000 x na of ik wel zou gaan drinken, maar dat kan ik helaas niet beloven. Hoe machteloos sta ik tegenover die drank, als ik zelfs mijn leven op het spel zet door te gaan drinken op de refu, terwijl ik heel goed weet welke risico's eraan verbonden zitten ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Blondie hoe langer je droog staat, hoe minder machtloos je bent. Tenminste zo ervaar ik het wel. Ikzelf heb het gevoel dat ik altijd veel sterker ben dan de drank, ik moet er alleen maar in geloven. Daarom heb ik hem gewoon weer geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Refu zit er weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Hoppa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Refu zit er weer in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Geslikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2011 Refusal zit er weer in... hap slik weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja hoor daar gaat ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Slik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 stilletjes hier met de trouwe slikkers fijn je af en toe nog ff te zien Denker, en voor de trouwe melders hier even een hele grote bos: ROZEN:D zie voldende posting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 in elk geval de rozen vast misschien lees ik nog een advies de rest hierboven weg te halen (ik kom dus niet rechts bij het woord aanpassenm/bijwerken) :present::present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Wat ik me afvraag: kunnen jullie wel de hele kolom zien hier? Ik moet dus een blz terugbladeren om te kunnen beantwoorden, maar als ik voor jullie niks verpest heb, laat ik het lekker zo, zodra de volgende blz in gebruik is, kan ik er ook weer gewoon bij. over en sluiten dus deze zwarte blz in mijn pc- leven:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jane , Jane, wat heb je nu weer aangevangen! Hele blz in de war!! Idd antwoorden op de vorige blz enzo ook!! Sterkte ook aan alle trouwe slikkers hier! Straf om te lezern hoe gemotiveerd jullie hier mee bezig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 shame, shame solly.solly heb Tactive al om raad gevraagd VM sterkte met je griep:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2011 shame, shame solly.solly heb Tactive al om raad gevraagd VM sterkte met je griep:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 Ik ben gestopt met Antabus na heel lang slikken. Nu ong. 2 maanden niet geslikt en heb ook geen enkele behoefte aan drank. Het staat me zelfs steeds meer tegen als ik er mee in aanraking kom. Ben momenteel herstellende van een flinke depressie maar zoek het toch helemaal niet in drank om maar de ellende te ontvluchten. Ik heb een nieuwe verslaving.........DROPJES. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2011 ha, eindelijk Dees nog eentje zumme maar een DDB oprichten? nee hoor, ik houd deze verslaving, bevalt goed en heb een lage bloeddruk dus het mag van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2011 Hup, plop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2011 Heb hem weer geslikt hoor. Vergeten te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden