Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ben hier nieuw op het forum,

mag met trots zeggen dat ik vandaag de tweede keer/dag antabuse heb genomen!

Moet een stok zijn!!

Zal zo blij zijn als ik mijn leven zonder alcohol kan indelen,

heb nog wat lege gaten te vullen,

ben er nog niet uit hoe,

maar wil wel!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geslikt,zonder lukt het me momenteel niet!

Toch een vraagje aan de langere antabuse gebruikers......

Hebben jullie een proefdronk gedaan.

Ik zit met een dilemma: ik zou graag weten wa het effect van alcohol heeft na zes dagen antabuse slikken

Maar stel je voor dat het geen effect heeft?En ik gewoon op antabuse kan drinken of anderzijds ik doodziek wordt.

Moet je een proefdronk doen of niet?

Liefs Isa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Gabs merk jij nu ook dat het rustiger in je hoofd wordt als je refu geslikt hebt? En als je nu nog trek krijgt dat die dan gelijk weer weg is omdat je toch niet meer kan drinken?quote>


vandaag wel Bol, vandaag wel, zo blij dat ik hem vanmorgen heb ingenomen :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa gewoon niet drinken als je pillen slikt die bedoeld zijn om je van de alcohol af houden.

Niks geen proefdronken gaan doen, das hartstikke slecht voor je donder.

Kom maar op t dagdraadje schrijven als je drinken wilt, daar is die voor bedoeld nl

Succes ermee!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa niet doen meis, want de kans zit er heel goed in dat je erg ziek gaat worden. Nu weet je dat nog niet dus probeer het zo te houden.

Tja en als je het toch wilt proberen dan moet je het doen. Maar je zal hoogstwaarschijnlijk erg ziek worden.

Probeer dan twee glaasjes te drinken, dan krijg je zeker een reactie. Genoeg om te voelen wat refu veroorzaakt als je toch drinkt.

Als je dan toch door zou gaan word je echt heeeeeeel erg ziek hoor. En het is erg gevaarlijk als je dan toch door zou gaan.

Ik heb 9 proefdronken gedaan en gun dat werkelijk niemand. Je gaat door de hel.

Gabs geweldig meid. Ga zo door hƩ? Het wordt alleen maar makkelijker, echt. Het moet gewoon bij je leven gaan horen, net zo als wanneer iemand suiker heeft en die insuline moet spuiten om goed te kunnen blijven functioneren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Bol, maar Isa ook die 2 niet doen,

je weet als alcoholverslaafde niet of je

het bij die 2 kunt laten (waarschijnlijk niet)

en je speelt met je gezondheid en leven.

Dat doen we al door het zover te laten komen

dat we hier moeten zijn. Maar ga geen uitweg zoeken

op deze dubbele manier, want waar ben je dan mee bezig?

Als je het echt zeker wil weten, dan aan een verslavingsarts vragen of je het

kunt en mag doen in verantwoord gezelschap daar ter plekke of wat er mogelijk is.

Dat men in kan grijpen en je begeleiden.

Maar eerlijk gezegd denk ik, waarom zou je?

slik je Anta en neem afscheid van die drang om te willen drinken.

Daar ga je veel meer plezier aan beleven na het rouwproces wat er nou eenmaal bijhoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo mijn refu zit er weer in, misschien baal ik straks als een stekker, want het gaat niet helemaal lekker hier, en mijn oude gedrag brult dan toch DRANK :devil:

maar wat er ook gaat gebeuren vandaag, ik kan lekker niet drinken nanannannana....:P

ik heb echt het idee dat IK die duivel nu een loer draai!

vandaag neem ik de eerste niet, wat een zalige rust, alleen daardoor al kan ik alles beter aan

amen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Isa40
Geslikt,zonder lukt het me momenteel niet!
Ik zit met een dilemma: ik zou graag weten wa het effect van alcohol heeft na zes dagen antabuse slikken
quote>


Bij mij rees meteen de vraag op:
waarom wil je het proberen????
wil je stoppen of blijven drinken???
als je wilt stoppen waarom heb je dan die gedachte, vraag je dat zelf eens af.
als je wilt blijven drinken slik dan de refu niet of probeer het met alle gevolgen van dien????
komt het door oud en nieuw, de gewenning van het glas heffen om 24 uur?
daar zijn natuurlijk ook andere oplossingen voor!
zie ons hier allen met een glas fris op dat tijdstip
tja, als je dan toch gaat drinken met de refu op weet ik niet of je nog een gezellige jaarwisseling zult meemaken
gegarandeerd dat je spijt krijgt, denk ik

Succes Isa, je bent al zo goed op weg, houden zo :present::present::present:



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal gelijk Jane, maar ik weet uit eigen ervaring in het verleden ook dat ik dan heel erg poep had aan de bijverschijnselen en toch zoop. Moet wel zeggen dat ik dan een week geen refu geslikt had. Maar toch had ik na die week nog een reactie van de refu.

Wat ik probeer duidelijk te maken is dat, als je het persƩ uit wilt proberen, je echt niet meer moet gaan drinken dat een heel klein beetje. Dan al kun je voelen wat refu doet als je verder gaat drinken, want je wordt n.l. al ziek bij twee glaasjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thanx Sha :)

en Isa, ik heb 1e kerstdag gedronken, en had toen 5 dagen geen refu geslikt, en slikte nog maar een halve om de dag, voor mijn doen heb ik helemaal niet zo heel erg veel gedronken, maar ik heb wel mijn longen uit mijn lijf gespuugd, had een behoorlijk verhoogde hartslag, maar voor de rest was het reuze gezellig,lekker mijn eigen lichaam vergiftigen en ik dronk gewoon door hoor, een beetje alci moet daar tegen kunnen toch :o

maar nu heb ik er zowel gister als vandaag een hele in, dus ik ga het risico niet nemen, en weet je wat ook nog zo is, er is geen peil op te trekken, elk lichaam reageert weer anders, en reageert ook per dag anders, maar als je wilt drinken, lijkt het me verstandig om eerst maar een tijdje met die pillen te stoppen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oudejaarsavond weer hap slik weg

ga voor mezelf een nieuw schema maken om niet meer om de dag te slikken

voel dat ik het aan kan met minder

denk dat ik op 2 halve per week ga zitten, op vaste dagen

bij momenten waarvan ik denk dat het 'triggers' kunnen zijn kan ik alsnog die dag een halve extra slikken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...