Spring naar bijdragen

pactdraadje voor baclofen, Refusal en Antabusgebruikers


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik ben er weer. Ik heb een heel heftige week achter de rug met in het weekend een crisis en ben daardoor beland op de gesloten crisisafdeling. Ik zal er verder niet over uitweiden, want het is bijzonder heftig. Vanaf dinsdag heb ik na veel soebatten toch weer toestemming gekregen om naar huis te gaan. Ik ben nu weer redelijk stabiel. Het is allemaal een enorme eyeopener geweest en ik hoop dat nu de rust even terugkeert. Ik heb de refu eerst laten staan omdat ik perse wilde gaan drinken, maar uiteindelijk toch weer genomen.Ā 

Vanmorgen heb ik het tweede gesprek gehad bij Tactus. Een goed gesprek. Ik denk dat ik er veel kan leren en ik ben erg blij met mijn refu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. En gisteren 10 maanden geleden gestopt. Jammer alleen van die uitglijder in februari. Maar ja, is ook al weer vijf maanden echt droog he. Die heb ik mezelf al lang vergeten dus voor mijn gevoel ben ik 10 maanden abstinent. Bijna in remissie dus. En is het toch nog bijna misgegaan laatst.Gelukkig net op tijd de refu genomen. De ontdekker van dit middel mag een standbeeld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem nu refusal 5 weeken maar ben een paar dagen er mee gestopt .Van dag weer veel aan drinken gedacht en ben daardoor ook weer met de refusal begonnen. DUS ik blijf zij toch mal slikken , moet mij zelfs niet overschatten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...