lynn Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goedemorgen allemaal,Ik heb even een vraagje over het gebruik van refusal:Hebben jullie ook daadwerkelijk minder trek, sterkt het jullie om de eerste niet te nemen?Mag je hetin combinatie met andere medicijnen gebruiken?Ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Ik denk er zelf namelijk ook hard over na om het te gaan gebruiken.Hoor graag jullie reactie.Gr. Lynn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
max Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 hallo allemaalik mag over tien dagen aan de refusal (begeleid)nu lees ik over allerlei bijwerkingenheb nu campral dat zou evt ook bijwerkingen kunnen hebbenmaar daar heb ik gelukkig geen last vanMaar dat refusal schijnt wel heftig spul te zijnhebben jullie last v bijverschijnselen en of bijwerkingen ?en wat kun je daar dan weer tegen doen ?gr max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
max Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Lynn het is geen wondermiddel tegen de trek hoor. Wat ik zelf wel ervaar is, dat, als ik trek krijg, die trek zo weg is omdat ik en refu geslikt heb. Ik zou het niet in m'n hoofd halen om dan te gaan drinken. Je wordt zo verschrikkelijk ziek. Dat is zo'n ontzettend nare ervaring, dus als je dat weet, is de trek gauw weg.Maar je moet echt van de drank af willen anders lukt het ook niet met refusal. Je moet hem toch zelf pakken.Het helpt als wanneer je trek krijgt en je niet kan drinken, dat je het dan uit kan stellen. Tegen de tijd dat de medicatie uitgewerkt is, is meestal de trek ook over omdat trek niet de hele dag door erg aanwezig is. Dus ben je op dat moment weer sterk genoeg om een refu te nemen.Je zou met de h.a. kunnen bespreken of het bij andere medicatie gebruikt kan worden.Als je nog meer wilt weten, wil ik je graag uitleg geven hoor.Ik zweer bij Refusal. Het is tot nu toe, sinds ik ruim een jaar niets meer gedronken heb,mijn allergrootste vriend geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Hoi die Max,Ik had als bijverschijnsel alleen een vieze ijzersmaak in mijn mond. Nu ik twee x per week een halve slik heb ik er bijna geen last meer van.Soms hoor je dat mensen er erg moe van worden maar dat zou dan maar 14 dagen zijn, daarna moet het over zijn. Ik zou zeggen probeer het en dan voel je het zelf. Ik heb nergens last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ik ben er echt helemaal klaar mee......als ik op het punt sta van... mag ik dan ook in de pact mee kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ik ben er echt helemaal klaar mee......als ik op het punt sta van... mag ik dan ook in de pact mee kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Lenie kom je naar de dagdraad? Dat is bij ditjes en datjes. Als je dat aanklikt dan zie jede dag van vandaag staan. als je dat weer aankikt en naar de laatste pagina gaat dan kun je mee kletsen meis. Kom maar hoor, je bent van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: Lenieik ben er echt helemaal klaar mee...... als ik op het punt sta van... mag ik dan ook in de pact mee kletsen? En er is een weekendpact. Misschien wil je je bij ons aansluiten?Daarin hebben zich een aantal mensen aangesloten die (in ieder geval) dit weekend niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: bolletjeLenie kom je naar de dagdraad? Dat is bij ditjes en datjes. Als je dat aanklikt dan zie jede dag van vandaag staan. als je dat weer aankikt en naar de laatste pagina gaat dan kun je mee kletsen meis. Kom maar hoor, je bent van harte welkom. ja doe ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ik slik nog netjes de antabus. hoewel ik gisteren zoiets had van ik kan nu wel zonder antabus en ik kan wel sociaal drinken. en heb ook flink getwijfeld of ik hem zal nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Oei Igor, dan moet je gaan opletten meid. Dat zijn de grote, bekende valkuilen. We weten allemaal dat dat niet gaat.Probeer a.u.b. weer te melden dat je refu. slikt. Je bent u zo ontzettend goed bezig. Verknal dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 zo net weer een refusalletje geslikt, eigenlijk riep elke cel in m'n lichaam om drank, ben ook erg onrustig,maar goed, refu zit erin dus ik moet niet zeuren, kan nu gewoon niet drinken, en morgen ben ik blij,dat weet ik zeker! zo naar m'n werk, dus waar die trek nu vandaan komt? wil eigenlijk voordat ik ga werken ff snel 2 biertjes drinken, stiekem, bah wat is het toch een rotverslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Vandaag ben je blij dat je dat niet gedaan hebt Gaby:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 klopt lieve medefrummers, vandaag ben ik blij dat ik het niet gedaan heb, wel halve nacht wakker gelegen, en nu moe, maar moet toch werken, maar ja wel nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goed zo Gaby, dat zijn de sterke kanjers hoor, je zal zien dat het hoe langer hoe makkelijker wordt. Zeker als je de wens blijft houden om a.d.b. te blijven.Hier zit ie er ook weer in hoor. Ik heb weer een paar dagen rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 nu mijn refusal ingenomen net, dus met de Pasen nuchter............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 T'is weer maandag ook al is het 2e paasdag dus hup met die geit, slikken die hap. Hij is er weer door hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2011 Zo hij zit er weer in hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 Nou ik ga weer een paar nuchtere dagen tegemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2011 heb vanmorgen ook ingenomen, toch wel moeilijk de laatste dagen, wil graag drrinken, maar ben nu weer safe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 Blijf volhouden Gaby hoe moeilijk het ook is meid. Des te groter is het gevoel van bevrijding als je het toch gehaald hebt. Kijk eens naar de volgende dag, waarin je toch met een nuchter hoofd, opstaat. Geen kater, geen duf gevoel maar bovenal geen schuldgevoelens en de vraag, wat heb ik gisteren allemaal gedaan. Het is echt de moeite waard om door te zetten.Blijf het, als je het moeilijk hebt, melden op de d.d. zodat we je kunnen steunen in deze moeilijke strijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2011 nadat ik m'n kadootje geind had heb ik ook maar weer de bus genomen met een nuchter hoofd is m'n kadootje veeeeeeel leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Donderdag Refu en Antadag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden