Lytse Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Yvonne, ik heb ook al zo vaak geroepen naar Gunn. Jongen waar blijf je nou? Ook als het slecht gaat mag je je melden. Wie weet kunnen we je toch een beetje steunen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2013 Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2013 Tsja, ik mis Marika ook. En Igor. En Aakie.... En hoop dat Gula haar draai kan vinden nu het vakantie is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Zou zo graag eens weten hoe het Tasseke vergaat nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik blijf Gunn missen, zou graag weten hoe het hem vergaat. En Bammie mis ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Haddock ik ben het helemaal met je eens. Ik mis Gunn ook nog steeds en Marc! Jongens kom op, laat nog eens iets van je horen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2013 Bambam heeft het deze zomer druk met haar tuin, die komt wel weer! Ik mis Smikkie en Suikertje.. Suikertje, hoe gaat het nou met je gezondheid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 ik mis uiteraard ook Gunn. Maar ik mis Diesel ook!!! En ik mis Igor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Aicha, hoe gaat het nu met je? En met je broer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Ik mis Truitje al een hele tijd. Of heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2013 @ Hanneke: ik mis Truitje ook en je hebt niets gemist! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Lidia, kom je nog eens updaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 Lydia staat regelmatig op het dagpact. Marc: je bezoek was van korte duur. Kom je weer langs? Hoe zou het met Primula gaan? Krekel: zit je weer beter in je vel? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2013 maar lidia niet meis. 2 verschillende frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Gula, hoe gaat het nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 mamamia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Je hebt gelijk Jane, zo plots als ze kwam, zo plots is het ook weer stil om haar heen geworden. Jammer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ik mis MM... De laatste aanwezigheid was nogal suïcidaal en ik maak me zorgen, vooral omdat ik niet aardig ben geweest, ben bang iemand over de rand te hebben geholpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Mmm, kweetniet A3. Het zou kunnen. Het is al best een tijdje geleden... Laten we er maar het beste van hopen, Mars dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2013 Dat klopt A3, ik dacht dat je het over mijn post had :$ Idd, ze worden beiden gemist. Maak me zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2013 Ik post hier niet gauw. Mensen mogen weggaan als ze dat willen. En er zijn er teveel om op te noemen die al weg zijn gegaan. Van de andere kant maar goed ook misschien (tenzij de reden niet vrijwillig is). Want anders was het niet meer bij te lezen, als echt iedereen bleef schrijven. Maar nu maak ik toch een uitzondering voor Hannah. Hannah red je je wel een beetje Je hebt er weinig aan, maar er wordt aan je gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Lieve Jopie, Lenie gaat goed, heeft even geen behoefte aan het forum. Is idd ook prima. Ze is heel dapper en positief. Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik denk toch met regelmaat aan Gunn.... hou zou het met hem gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Lijkt mij ook A3. Erik gebruikt(e) toch ook dezelfde avator (of hoe heet zoiets?) als ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik mis Gunn nog steeds en Truitje, Lidia. Nog veel meer mensen en dan vraag ik me steeds weer af of het nu zo goed of zo slecht gaat met hen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden