Antoinnette Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Dank je Lytse voor je info over Emmaroos. Ben haar nog steeds erg dankbaar voor wat ze voor mij gedaan heeft. Hoop dat ze goed gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Ja Gwen ik ben ook heel benieuwd hoe het met Jopie gaat. Mis ze best wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Jopie en Coco, melden jullie nog eens hoe het gaat a.u.b. Ik hoop dat de ban van VM niet te lang duurt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Jopie. Smik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Jopie en Madelief, ik lees jullie niet meer.... En Vlaamsmeisje, is je ban al over?? We wachten op je, hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 VM een ban ??? Damn, moet er terug wat meer komen precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 december 2012 Rapport Share Geplaatst 9 december 2012 Vlaamsmeisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Jaap maar hij is vast druk met verhuizen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Wervelwind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Esperanza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Har. Ik hoop dat je snel uit je dip weet te krabbelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 11 december 2012 Rapport Share Geplaatst 11 december 2012 Nova en Apple, Onze appeltjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 JOPIE!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Jopie, fijn dat je gepost hebt! Voor jou ook alle goeds. Take care... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Zomaar uit het niets -ploink- Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Piep! Ik ben er nog, hoor! Wat hectische weken gehad hier, maaaarrrr....... droog gehouden! (gezondheidsproblemen moeder, ziekenhuis etc.). Alles weer oké hier. Lief dat je naar me vraagt, Gwen! Ik hoop weer wat vaker te kunnen posten, lees wel altijd mee, maar vraag me af waar ik de tijd vandaan moet halen om ook nog mee te schrijven, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Fibo , ik denk ook vaak nog aan die dag met een warm hart. Marc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Marc, kom op jongen! Ik heb je al zo vaak geroepen. Nu roepen we met z'n drieën. Kom je buitenspelen??? Fibo: ook fijn dat jij even post, want ik had jou ook al een tijd niet gezien. Alles goed? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Nou Marc , voor als het helpt: koman maat laat in elk geval ff wat van je horen. Hoop dat je wel vaart en we hebben iemand nodig, tjah iets met bv eeuhh IDD muziek joh, zeker nu de top 2000 bijna weer is afgelopen enzo. Goeie jaarwisseling maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Josje idd, en Jootje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden