Kate Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Wat een schok, Sailor overleden. Hij kwam altijd heel energiek en vrolijk op me over. Hij zorgde graag voor zijn beesten, had er ook een keer een foto van geplaatst. Ik voeg een kaarsje toe. Sailor, ik wens je een mooie reis over de oneindige zeeen. Anders, sterkte met dit verlies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Sailer je bent aan je laatste reis begonnen. Een gevecht is ten einde. Ik hoop dat je rust hebt gevonden. Ik zal je missen. Rust zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Anders, gecondoleerd ik wens je de komende tijd veel sterkte met het verwerken van het overlijden van Sailor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Die Sailor. Idd samen met Bol wandelen op het strand. Leuk was dat. Een vechter, die kerel. Ga goed jongen. Heb een goede reis. Anders, het valt niet mee een goede vriend te verliezen. Ik wens je sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Sailor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Sailor, goeie laatste reis! En Anders en de zijnen sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 23 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2012 Sailor is vandaag gecremeerd in besloten kring en zijn as wordt snel verstrooid zoals hij het graag had vanuit zijn geloof. Lief al wat ik lees maar nogmaals, dit gaat niet om mij. Hij was al jaren hier, soms veel, soms minder, maar altijd een pos. iemand ondanks alles, al die problemen door zijn gezondheid wat hem opbrak de laatste jaren wat hij trachtte te overbruggen door zijn ding te doen met liefde voor dieren zoals zijn kat. een siamees en vele andere dingen. In ieder geval, hij is in mijn hartje voor altijd en denk dat hij dat wel weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik mis Akelei, al een hele poos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ben er weer Jane:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Ik zie het Witje en ja je schrijft me de oren van het hoofd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Akelei, goed van je te horen. Dus je bent je onderschrift in praktijk aan het brengen! "Wil je gelukkig zijn, wees dan gelukkig"! Niet roken komt wel, als je tijd daar voor is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Aak:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Suikertje? Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Akelei, het is mij niet gelukt om beide tegelijk aan te pakken vind het knap als iemand dat wel lukt voor mij stond de alcohol als eerste om mee te stoppen roken moet nog... first things first! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Meiske; heeft er iemand contact met Meiske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Fleur komt pas in oktober weer ( als ik het goed heb onthouden) ik mis Woman.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Myriam7, je bent terug weet ik maar heb je niet meer gehoord en gezien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Smikkie, oké, olé, olé 2 x heb het goed daar Smik en houd het adb he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Kohtje, hoe is het na je 40 maanden dip en na Frankrijk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Jane Thanks:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 suikertje? esperanza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Dylan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden