Josje Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Ha, Sha zag dat je naar me vroeg. Alles goed hoor, ik kan alleen geen goede modus vinden om met het forum om te gaan. Elke dag de dagdraad lezen en meeschrijven, daar heb ik geen tijd voor en wil ik ook niet. Maar als ik dat niet doe, heb ik het gevoel dat ik de aansluiting en een hoop informatie mis, vind het gewoon heel lastig hoe ik daar een juiste weg in moet vinden voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Spike, Alf, Erik, DMW. Waar zijn jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Josje het is voor mij ook niet mogelijk om iedere dag meer alles te lezen laat staan op alles te reageren dan ben ook teveel met andere dingen bezig ik herken wel wat je schrijft moeilijk je weg erin vinden... maar fijn te horen dat je goed gaat ruim 2 maanden let's go on!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Rapilos, Druppeltje is mijn maatje. Het gaat goed met haar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Cocootje Yesssssssssss heb het volgehouden meis al was het moeilijk maar ben er weer door:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 FLEURIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOEHOE WAAR BEN JE????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: SmikkieSteunbeertje al een hele tijd niet meer gelezen, jammer heel lief aardig mens. Hoop dat het haar goed gaat.quote> Liefffffff SmikkieIk ben er nog wel hoor, lees wel mee Alles gaat goed hier, nog steeds droog met Smikkie ook alles goed ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 @Chretien?Simonis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 Die ban van Fleur is nu toch al lang om? Fleurieieieie waar ben je??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 De ban van Fleur zit er op... geloof dat ze dan een verzoek moet indienen om weer toegelaten te worden.... maar ik denk dat ze er nog niet helemaal aan toe is helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Hannah, we hebben een Fleur en een Fleurtje hier Fleurtje had de ban dus misschien dat het Fleur was die was ingelogd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dat is Fleurtje geweest en dat is inderdaad heel iemand anders dan Fleur. Fleur zal never nooit inloggen en weer verdwijnen zonder iets te zeggen, zeker niet als er naar haar gevraagd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Vonneke, Fleurtje bedoel je nu volgens mij...vliegkippetje nr.1 hier beter bekend als kippebil zij zal niet inloggen zonder iets te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Oh lord.... ik word echt oud.. Je hebt helegaar gelijk Sha :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Chrissy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Woman en Tatum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 ik mis ze nog niet zo heel erg hoor maar voor dat gaat gebeuren ga ik alvast heel hard schreeuwen anders hoort ze me niet in dat verre zuiden. (Heel diep adem halen ) DDDHHHHEEEENNNN WAAR BEN JE???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 tjemig, kan jij hard schreeuwen zeg ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ow ben je eindelijk wakker geworden Dhen. Ja ik moet wel hard schreeuwen want anders hoor je me in dat verre land niet. Fijn dat je er weer bent, en nu wel blijven hé? Er zijn, nou laat ik het bij mezelf houden, ik ben benieuwd hoe het met je struikje gaat, en natuurlijk met jou ook hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik zal nog eens een x heel hard schreeuwen, kijken of onze kippebil ook wil komen. FLEURIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HÉ WAAR BEN JE? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Teveel, waar zit je???????? En Haddock, die ouwe ook al een tijdje niet in beeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden