lidia Geplaatst 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2014 Shahire, gaat alles goed met je? Lang niets gelezen van je, laat aub even wat weten. Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2014 ze was eergisteren nog op het jaarpactendraadje lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2014 iemand nog iets van Arjan gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2014 Waar is V.N. nu weer. Die heb ik ook al weer een tijd niet gezien. NIIIIEEEEEEEEEEEN WAAR BEN JE??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) Ik mis idd. VMekke, BamBam en Gunn. Laat 's wat horen cq lezen, nepstoppers! De enige echte stopper 26 januari 2014 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Ik mis Arjan inderdaad, we waren ongeveer gelijk begonnen.......het gaat hem vast heel goed af ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 bb , zo word je geloosd, zoooo is ons draadje weg....hoezo censuur..... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 Waar is V.N. nu weer. Die heb ik ook al weer een tijd niet gezien. NIIIIEEEEEEEEEEEN WAAR BEN JE??????????? De V.N. is terug in het land Bollie! Daar waar strijd is is de V.N. er ook, daarom niet altijd ten gunste . En, waar strijd is worden soms ook wel eens mensen krijgsgevangen gezet, ten rechte of ten onrechte al naargelang de leiders van dat land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 was je alweer naar San Francisco dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2014 yup! Nochtans mijn opinie, mening mede gedeeld. - " Nooit meer drinken" van Raymond - "Min moaten" Van de Flip - nog ene weet ik al nie meer - en Heintje Davids Tja.... Iedereen heeft recht op zijn mening , hoewel ik daar meer en meer aan twijfel (heb het dus niet over dit forum, om weeral maar eens alle misverstanden te vermijden) 1; Beter niet drinken 2. jullie zijn mijn vrienden 3. .... 4. kwam ik nog eens terug om wel te rusten te zeggen. Tekst= inhoudelijk (voor mij dan) en als het als ens is gezegd waarom dan niet "quoten". Maar soms kan tekst voor mij ook onzin lijken terwijl het voor diegene die het schrijft heel belangrijk is.... Moet kunnen toch?? Ik heb geen zin om er een dictatoriaal machtsspel van te maken, hun huis , hun regels.. Aan mij om te komen of niet. Ongelijke behandeling??? Ach ga es solliciteren als hoog opgeleide Turkse meis met hoofddoek..... We zijn der nog lang niet, ben zelfs niet eens zeker dat "wij", ik dat nog gaan meemaken... Maar ik zal "braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"zijn in 't vervolg... anders... oelala... de volgende is VOORGOED wieweet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2014 (bewerkt) Herrrrrr Soothe waar bent u????? O wat een stomme oen ben ik. Ik bedoel natuurlijk Ludwig. 6 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Bolletje hoi, Bolletje ik ben nog op dit ondermaanse hoor. Dank voor het medeleven! Ik lees dat je een ware keuken prinses gaat worden. Althans dat verwacht ik wel in zo'n super keuken. Ga goed Bolleboos. P.S ben nog niet bij de fokster geweest. U hoort nog. Groet uit een nat Amsterdam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Primula van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 En ik had een ban , en ik vond het helemaal niet zo erg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 wat had je misdaan Ztiertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2014 Ik had dingetjes geschreven die van de moderator niet mochten , maar ik had van anderen al gehoord dat je dat al vrij snel schijnt te doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2014 ik heb dat niet gelezen blijkbaar of niet herkend maar goed je bent er niet van gaan drinken in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2014 Nee hoor ikke niet , inmiddels is het al meer dan 7 maanden geleden dat ik de laatste dronk , en ik heb totaal geen last , trek o.i.d. Ik denk er niet eens meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2014 WillemW alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2014 Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 24 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2014 Gwen. Ik lees niet altijd de dagdraad. Misschien is ze daar geweest. Op het AA-draadje wordt ze al een tijd gemist. Goor mij toch in iedere geval. Misschien zit ze weer in het buitenland. Weet iemand iets? Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 Hannah....heart.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2014 En Aicha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden