Freekie Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Goede beslissing @Remi1, als ik niet drink, hoef ik ook niet te roken. Dus ik stop ook met beide tegelijk en dat werkt verbazingwekkend goed, vooral als het de zoveelste poging is dan wordt je er steeds iets beter in.. Tenminste dat is mijn ervaring Spirit en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Pffftttt knap hoor Remi, eens gaat het echt lukken, je bent sterk genoeg. lady jane en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Ik sta in de supermarkt en ipv 2 six pack en een pak sigaren, koop ik 2 komkommers voor bij mijn broodjes kaas na het werk toe voor de komende dagen Hilarisch, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Nu ga ik naar het zwembad waar ze ook een sauna hebben. Ik heb net een supersnelle 4km hardgelopen en nu even ontspannen terwijl ik aan komkommers denk hihi rapilos en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 @Remi1je bent een topper! Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Droge afmelding trusten. rapilos en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Ik ben ladderrrrrrrdat *burp* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Grapje! Droge aufmeldung. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 14 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Slaap lekker iedereen, ik ga vreselijk lekker knorren rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Hier ook weer een droge afmelding. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2023 Lief van jullie. Dankjulliewel. Ruim 77 uur ben ik nu. Ik voel me nu niet jofel natuurlijk maar ik ga en zal eerst die 100 uur ontwenning halen en van daaruit verder. Dan begint het echte werk pas. Enfin, nu toch maar naar bed. Slapen wordt vast niet veel (onrust met af en toe paniekgevoelens) maar ik zie het wel. Ik laat alles maar wat over me heen komen, het gaat vast alleen maar beter worden. Moet wat geduld hebben. Lekker koese rapilos, Zbb, Donder en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 13 uur geleden zei Remi1: Slapen wordt vast niet veel (onrust met af en toe paniekgevoelens) maar ik zie het wel. Heb je wel eens een verzwaringsdeken geprobeerd? Ik vind het heerlijk en slaap stukken beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Ik slaap normaal gesproken wel goed hoor @Donderen angst en/ of paniekaanvallen heb ik zelden. Maar ik ben nu aan het afkicken, daar komt het van. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2023 Heel veel succes @Remi1, ik vind het onwijs knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden