Spring naar bijdragen

Dondersdag 9 maart 2023


Donder

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Yvonne:

En slaat de immunotherapie aan? Of wanneer kan men dat beoordelen?

Alle uiterlijke kenmerken zijn nagenoeg verdwenen dus het slaat zeker aan, maar intern zijn er wat complicaties.

3 uur geleden zei Yvonne:

Trouwens, als je het vervelend vindt dat ik zo doorvraag moet je dat gewoon zeggen hoor. 

Vragen staat vrij, of je antwoord krijgt is een tweede. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yana:

Ik heb al drie maanden lente achter de rug met ook wekenlang zomerse uitschieters. Maar vannacht... keiharde regen beukte op het camperdak, onmogelijk om te slapen, ben gesloopt. We parkeerden gisteren langs een lieflijk kabbelend riviertje maar dat is nu een woest kolkende watermassa. Het is een meevallertje dat de oever waar wij staan flink hoog is.

Gisteren wandelde ik nog urenlang in het zonnetje door velden vol oude olijvenbomen, majestueuze kurkeiken, manshoge keien, schapen en bloemetjes in alle kleuren van de regenboog. 

Ik schrijf niet veel over mijn zonnige belevenissen, als ik jullie hier iedere dag hoor worstelen met kou en natte sneeuw dan klinkt dat bijna gemeen.

Maar als je merendeels lente en zomerachtig weer beleeft, is soms noodweer weer wél lekker :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Yana:

Ik heb al drie maanden lente achter de rug met ook wekenlang zomerse uitschieters. Maar vannacht... keiharde regen beukte op het camperdak, onmogelijk om te slapen, ben gesloopt. We parkeerden gisteren langs een lieflijk kabbelend riviertje maar dat is nu een woest kolkende watermassa. Het is een meevallertje dat de oever waar wij staan flink hoog is.

Gisteren wandelde ik nog urenlang in het zonnetje door velden vol oude olijvenbomen, majestueuze kurkeiken, manshoge keien, schapen en bloemetjes in alle kleuren van de regenboog. 

Ik schrijf niet veel over mijn zonnige belevenissen, als ik jullie hier iedere dag hoor worstelen met kou en natte sneeuw dan klinkt dat bijna gemeen.

Lekker hoor, verhalen over zon en olijfboomgaarden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekookt voor mezelf, maar nog weinig trek.

Altijd zo zonde, van al dat werk, maar heb er toch voldoende van gegeten.Heb nog over voor morgen.

Het was in ieder geval vers en gezond.

Straks weer naar mijn Smartlappenkoor, ben 2 weken niet geweest.Nu wel weer capabel ervoor.Heb thuis ook niet echt stilgezeten en veel zelfgemaakte muziekfilmjes gemaakt, die ik dan weer deel op een keyboard of accordeonsite.

Ben blij dat ik vanavond weer aan de bak mag.

Lekker spelen met de andere muzikanten.

Vervelend is, dat ze een half uur pauze hebben en ik nu eenmaal niet zo'n sociaal type ben.Het koor is ook erg groot en druk, al dat geroezemoes in de pauze.Misschien maar een liedje spelen in de pauze, maar dan vind ik mezelf weer zo'n uitsloofster.

Goh, daar heb ik bij mijn vrijdagavondenmannen dan weer geen last van, maar die hebben dan ook maar 15 minuten pauze en dat zijn ook gewoon stuk voor stuk, lieve mannen.Ze mogen mij erg graag en sinds ik niet meer drink, is de waardering alleen maar groter geworden.Kan weer gewoon mezelf zijn en de consentratie is ook veel beter geworden.

Ik hoef niet meer te drinken, om me beter voor te doen.Ook mijn zelfverzekerheid is stukken beter geworden.Ik heb nog net geen kapsones, maar krijg heel veel complimentjes.

Kijk, dat zijn de cadeautjes van een nuchter leven.

Nu nog even wat verder opknappen en voorzichtig zijn met mezelf.Naar mijn lichaam luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag geen 's zomerse taferelen maar wel wind, slagregens, haarspeldbochten en kapotte ruitenwissers. Ik vond dat nog een knap spannende combinatie. Gestrand in Ávila waar we morgenmiddag een afspraak bij een garage hebben kunnen regelen.
Het is een wonder dat er vijf minuten verderop een officiële camperplek is, niet erg idyllisch maar toch met uitzicht op de verlichte stadsmuren. Morgenochtend lekker struinen door de stad die heel bezienswaardig schijnt te zijn.
Je moet hier wat betalen om te staan en daarvan is het grooooooote voordeel dat ik morgen kan douchen (de laatste keer is zeker zes weken geleden :blush:).
En nu ga ik een happie eten, een soort tajine-recept maar dan gewoon in de soeppan.

Fijne avond allemaal, wees lief voor elkaar en geniet maar lekker van je nuchtere zelf :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrassing in de pauze bij het koor, er was een tombola.Ik had ook een prijs. Een fles wijn :).

Ook nog een prijs aangenomen, voor iemand die ik zaterdag zie.Ook een fles wijn.

Mijn fles kon ik meteen ter plekke weggeven gelukkig.

Moest wel grinniken in mezelf.

Totaal geen probleem hoor, om een fles wijn 2 dagen in huis te hebben.Hij blijft netjes dicht en word zaterdag overhandigd.

Droge afmelding!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...