Remi1 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Oeh @Senna34 wat zit jij altijd bovenop @Spirit. Wat is dat? Ergernis? Ik snap trouwens niet waarom je niet gewoon de wc gebruikt en doorspoelt met een emmer water @Spirit en ook niet hoe je zus zelfbediening moet hanteren in je huis maar niet mag pakken wat of hoeveel ze wil. Wat betekent zelfbediening in deze dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 (bewerkt) Hier regent het al de hele middag. Daarom eten wij stamppot boerenkool met spek en worst enzo. Past echt bij dit weer vind ik. 22 oktober 2022 bewerkt door Remi1 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Kan jij een keer stoppen, om zo naar op mij te reageren @Senna34.Waarom doe je dat steeds? Scroll door, als je je aan mij ergerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Goedemiddag allemaal, Net een uur flink gewandeld Je hebt gelijk @Spirit, het is warm. Heb halverwege mijn jas uit getrokken, zweet brak me ook uit Door de hoge luchtvochtigheid is het wat benauwd Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Wat leuk @Remi1, die verrassing van je zoon Spannend, laat je nog even horen wat het was ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Doorspoelen met emmer lukt wel @Remi1, maar de stortbak ligt eraf. Ach, morgen is het leed geleden. Broodje gezond maken nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Wij eten hetzelfde @Remi1 had er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Dagpact Fonny Toos Renée Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Hier geen zon gezien vandaag en het regent al de hele middag, lekker. Leuke jas @Reacher Jullie hebben lekker geshopt @niks, leuk en heel veel plezier morgen @Remi1... @Francoise gefeliciteerd met jouw zoon en @Renee80 lekker genieten van een rustige avond... ik zet me nog even bij het dagpact. Dagpact Fonny Toos Renée Spirit Yvonne Francoise en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Dagpact Fonny Toos Renée Spirit Freekie Yvonne Je knikkerde onze Freekie eruit @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Och hemel, had ik Freekie helemaal over het hoofd gezien, jeetje, sorry @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 (bewerkt) Op 20-10-2022 om 17:39 zei rapilos: Wat leuk @Remi1, die verrassing van je zoon Spannend, laat je nog even horen wat het was ? Ik wordt altijd vreselijk zenuwachtig van verassingen dus een tipje van de sluier heeft hij daarom al opgelicht zodat ik nog slapen kan vannacht (). Ik heb er nu al zin in! Schoolreisje- achtig gevoel. 22 oktober 2022 bewerkt door Remi1 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Daarom zijn het dus geen verassingen maar verrassingen. Voor de rest... veel plezier gewenst @Remi1 Klinkt superleuk en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Droge afmelding. Voel me erg neerslachtig.Geen rede om te drinken hoor, maar voel me gewoon rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Is je zus er nog niet @Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 20 minuten geleden zei niks: Is je zus er nog niet @Spirit? Ja, mijn zus is er al. niks en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 20 minuten geleden zei niks: Is je zus er nog niet @Spirit? Pff @ikkanhet meen je dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 27 minuten geleden zei Spirit: Droge afmelding. Voel me erg neerslachtig.Geen rede om te drinken hoor, maar voel me gewoon rot. Goed bezig @Spirit ff door die moeilijke gedachten gaan, je komt er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 7 minuten geleden zei Renee80: Pff @ikkanhet meen je dat nou? Ik was het, maar hoezo? Dat is toch een normale vraag? Spirit voelt zich neerslachtig, dan is het toch fijn als er iemand bij haar is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Ach, het is de pijn, die maar niet over gaat.Afgelopen nacht bijna niet geslapen.Ik kan eigenlijk wel janken.Gewoon maar eens op tijd naar bed.Mijn zus is ook moe, van de reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Als dat je intentie was @niks, heel fijn dan en bedankt om het voor Spirit op te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Welke pijn @Spirit? Die in je hart, je hoofd of je schouder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 Waar heb je het allemaal over @Renee80, Spirit kan prima voor haar zelf op komen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 21 minuten geleden zei Renee80: Pff @ikkanhet meen je dat nou? Wat meen ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2022 @Renee80 vergiste zich @ikkanhet ik was het die vroeg of @Spirit haar zus er al was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden