niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 1 uur geleden zei Reacher: Ik zet meteen een bakkie thee voor je neer Jij hebt @Quinn @bumperjim is mijn vriendje ja! Dus niet zo overdreven doen. Reacher, Senna34 en Yana reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Zal er meteen maar bij zeggen dat het een grapje is, en ja is ben echt blij dat Jim terug is. Was/is toch een beetje een soort maatje voor mij. bumperjim en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 3 minuten geleden zei niks: Jij hebt @Quinn @bumperjim is mijn vriendje ja! Dus niet zo overdreven doen. Ik ben poli amoureus niks en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik plaag je maar een beetje, lief dat je thee voor Jim maakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 2 minuten geleden zei Reacher: Ik ben poli amoureus Dan moet je Sister Wives gaan kijken. Of een weekje mijn plek innemen. Ben je snel genezen. Francoise en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 @Remi1 wil je wat kwijt waarom morgen een moeilijke dag voor je wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik wist eigenlijk niet dat ik het zo fijn zou vinden je weer terug te zien @bumperjim. Eigenlijk was ik best boos omdat je weer eens de deur uit stormde. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 6 minuten geleden zei niks: Ik plaag je maar een beetje, lief dat je thee voor Jim maakt! Ikweettog. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 6 minuten geleden zei Quinn: Dan moet je Sister Wives gaan kijken. Of een weekje mijn plek innemen. Ben je snel genezen. Ik heb er ook best respect voor, voor polygamie. Het lijkt me uitputtend. Hard werken. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 @Reacher help! Links of rechts voor Inie? Reacher en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Duizend keer de bovenste! Ik heb geen links of rechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Jaaaaa niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Of allebei lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik heb deze besteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Jurkjes bij baby"s heb ik nooit handig gevonden zolang ze niet konden lopen. Dan moest het al voor een bepaalde gelegenheid zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik vind de onderste het leuks, maar dat hesje erboven is ook leuk op een (spijker)broekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Alles staat leuke kindjes goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Mini heeft nooit een jurkje aan, dus ik ga mij uitleven op Inie. Past ook niet bij Mini, die zou meteen ergens achter blijven haken denk ik. Voor Mini is het fijne broeken en een leuke trui erop, sneakers aan en rennen maar. lady jane en Remi1 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 1 minuut geleden zei lady jane: Alles staat leuke kindjes goed Zei ik van niet dan? Ik zei dat ik jurkjes niet praktisch vond en voor een baby die bijv. begint met rollen/ draaien/kruipen is het ook niet handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik was ook n mini Maar in mijn jeugd mocht ik geen broeken vd nonnen.en dus ook niet v moeders. 2 jaar gesoebat en toen mocht ik mn eerste lange broek, onder een zelfgebreide rok! Grrr, kun je het je voorstellen? Het jaar erop mocht de rok weg. En kon ik weer lekkerder boompjes klimmen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik had het tegen @niks Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Nonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei niks: @Remi1 wil je wat kwijt waarom morgen een moeilijke dag voor je wordt? X 16 oktober 2022 bewerkt door Remi1 Lang genoeg laten staan, never mind. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2022 Ik heb je gelezen @Remi1, wij doen altijd mee aan weet ik veel en ik weet nooit veel, verlies altijd dik van S. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden