lady jane Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 ach Yvonne, wat een nare tijd voor jou/jullie je kind dat is natuurlijk je meest kwetsbare plek maar als iemand in houw mail en FB zit, dan is dat ook gewoon eng en misselijk makend Laten we hopen dat je nu een lange rust periode krijgt en dat na komende herfststormen nog een mooie Indian summer voor je volgt, en je nog wat in je tuin kunt zitten/vertoeven. Hier zijn geen rampen geschied, je past er weer naadloos tussen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Ach @Yvonne, wat vervelend allemaal. Hopelijk gaat letterlijk en figuurlijk de zon weer snel voor je schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 @Reacher en @Quinn waar zitten jullie verstopt? @Lika heb je veel last van je val? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 @niksblauwe plekken. Valt mee. Het is meer dat ik schrik van mezelf weer. Te druk in mijn hoofd en dan verlies ik dus letterlijk de verbinding met mijn lichaam. Op zulke momenten gaat het mis. Een wakker-schud-moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baskeman Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Dagpact: Fonny Roberto Yvonne Keet Freekie Toos Spirit Baskeman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 Droge afmelding dagpact. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2022 Rapport Share Geplaatst 25 september 2022 @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Hoop dat je in een rustiger vaarwater komt @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 september 2022 Rapport Share Geplaatst 26 september 2022 Dankjulliewel voor de lieve reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden