ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goede morgen @ikkanhet, @niks en goedemorgen iedereen. Heerlijk het onweer is geweest,deuren staan weer open hopelijk gaat de plakwarmte weg en komt er een vrolijk zonnetje voor terug. Geniet hier nog even van de ochtend rust. Fijne dag allemaal. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen @Berkje Hier hebben ze ook onweer gemeld maar nog niets gehad. Fijne dag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Nog een dagje werken en dan weekend. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 goeiemorgen frummers gisteren na lang intern beraad besloten een 1/2 jaar 65+ abonnement op het zwembad te nemen. Meteen uitgeprobeerd en eindigde na een paar baantjes volleyend met een groepje knullen in het buitenbad. Vandaag begint het echte werk, want vanaf 7 uur is het bad alleen voor baantjestrekkers. Eens kijken of ik de discipline op kan brengen. Mijn voetproblemen zijn wat ernstiger dan ik wilde weten en zwemmen is onbelast. En een mooie gelegenheid om eens te kijken of ik mijn avondritme wat kan aanpassen en wat vroeger op ga staan. @Lonster ik bewonder jou wanneer ik zulke postings las (dus jij bent een beetje mede schuldig aan mijn gedragsstoornis nu haha, terwijl je waarschijnlijk nog lekker ligt te slapen zelf). Voorlopig regent het hier en trekt naar buiten toe, nog niet echt Fonny en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen Jane, wat goed! Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen wakkere frummers. Jeetje @lady jane, hulde, echt, respect! Hier nog steeds geen regen. Het was daarnet wel lekker heiig buiten... Eerst maar even een bakje. En we gooien er gelijk het dagpact maar even in: DAGPACT: Yvonne Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 @niks, lekker werken die laatste dag van de week en @lady jane lekker zwemmen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen @lady janeen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 En inmiddels mist het.... En hoewel ik toch nog graag een poosje wil genieten in de tuin bij wat minder hoge temperaturen kan ik opeens ook wel uitkijken naar de herfst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Hoi @ikkanhet Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen allemaal! Dank voor de koffie @Yvonne. Hard nodig. Onrustige nacht met veel onweer. DAGPACT: Yvonne Maja Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen @Maja en @Donder... Hoe gaat het nu met jou en jouw moeder Maja? En Donder, jij hebt vandaag dat gesprek als ik het goed onthouden heb? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen @Majaen @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 3 minuten geleden zei Yvonne: En Donder, jij hebt vandaag dat gesprek als ik het goed onthouden heb? Ja klopt, 10 uur in Leeuwarden. Wel weer slechte nacht gehad met veel toiletbezoek. Medicatie voor suiker heb ik zelfstandig verlaagd, en huisarts is na mijn uitleg over mijn gewichtsverlies akkoord daar mee gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 1 minuut geleden zei Donder: Ja klopt, 10 uur in Leeuwarden. Wel weer slechte nacht gehad met veel toiletbezoek. Medicatie voor suiker heb ik zelfstandig verlaagd, en huisarts is na mijn uitleg over mijn gewichtsverlies akkoord daar mee gegaan. .. 1 minuut geleden zei Donder: Ja klopt, 10 uur in Leeuwarden. Wel weer slechte nacht gehad met veel toiletbezoek. Medicatie voor suiker heb ik zelfstandig verlaagd, en huisarts is na mijn uitleg over mijn gewichtsverlies akkoord daar mee gegaan. goedemorgen Donder....veel succes vandaag 52 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen wakkere frummers. Jeetje @lady jane, hulde, echt, respect! Hier nog steeds geen regen. Het was daarnet wel lekker heiig buiten... Eerst maar even een bakje. En we gooien er gelijk het dagpact maar even in: DAGPACT: Yvonne Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!!☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 23 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! Dank voor de koffie @Yvonne. Hard nodig. Onrustige nacht met veel onweer. DAGPACT: Yvonne Maja FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Heel veel succes @Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 Goeiemorgen @fonny Je bent laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 11 minuten geleden zei Donder: Ja klopt, 10 uur in Leeuwarden. Wel weer slechte nacht gehad met veel toiletbezoek. Medicatie voor suiker heb ik zelfstandig verlaagd, en huisarts is na mijn uitleg over mijn gewichtsverlies akkoord daar mee gegaan. Sterkte dan maar straks. En had je het nog met de huisarts gehad over dat andere medicijn waar Nancy het over had? Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2022 18 minuten geleden zei Yvonne: En had je het nog met de huisarts gehad over dat andere medicijn waar Nancy het over had? Nee, eigen huisarts was ziek, en ik wil ook eerst maar de eerste behandeling afwachten. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden