ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen ☕️☕️☕️☕️!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Dit weekend sta je op 100 dagen?? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Dit weekend sta je op 100 dagen?? Vandaag 3 maanden!!!!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Volgende week dinsdag 100 dagen, vandaag wel 3 maanden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Vandaag 3 maanden!!!!!! Dank je ook super blij mee en trots natuurlijk. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Feesssssiieeeeee!!!koffie met gebak!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Hoe voel je je nu? ....en 3 maanden geleden? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 4 minuten geleden zei Fonny: Hoe voel je je nu? ....en 3 maanden geleden? Heel eerlijk gezegd heb ik nu juist best veel klachten. Maar misschien had ik die toen ook maar altijd verdronken haha. En meer hoofdpijn nu moet ik zeggen bijna dagelijks . Moet zeggen het slapen snachts gaat stukken beter en de katers mis ik echt niet. En ben veel eerder paraat als ik de deur uit moet. En grootste voordeel is dat mijn darmen zeker 90% rustiger zijn geworden. Ook.mijn energie laat nog te wensen over maar dat heeft ook zijn tijd nodig. Maar al met al ben is er super blij mee en trots natuurlijk. Fonny, karin123 en Lonster reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 11 minuten geleden zei Fonny: Feesssssiieeeeee!!!koffie met gebak!! Ja de koffie graag het gebak moet even wachten heb me de laatste maanden tonnetje rond gegeten. Daar wil ik nu aan gaan werken met gezonder eten en snacken. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen frummers. Wat mooi @ikkanhet, drie maanden, dat is een felicitatie waard... En dan nu eerst een bakje Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Goeiemorgen @Yvonne dank je wel 2 augustus 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen, Wat een fijne berichten, @ikkanhetgefeliciteerd! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen Yvonne☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Zojuist zei Fonny: Goedemorgen Yvonne☕️ Goedemorgen Etty☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goeiemorgen @Etty bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Elke dag hoofdpijn, had je dat niet toen je nog dronk, of dacht je toen dat het de kater was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 (bewerkt) Goeie morgen, Een geweldige prestatie ikkanhet want de eerste tijd is het het moeilijkst. 2 augustus 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 6 minuten geleden zei Etty: Elke dag hoofdpijn, had je dat niet toen je nog dronk, of dacht je toen dat het de kater was? Eigenlijk had ik toen maar sporadisch hoofdpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 4 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen, Een geweldige prestatie ikkanhet want de eerste tijd is het het moeilijkst. Dank je lieve bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Misschien wil ik alles ook wel te snel. Geduld is een bloemetje wat in mijn tuin niet groeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Ik wilde vragen of je genoeg water drinkt @ikkanhet, dat vind ik dan wel grappig 3 minuten geleden zei ikkanhet: Misschien wil ik alles ook wel te snel. Geduld is een bloemetje wat in mijn tuin niet groeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 5 minuten geleden zei Etty: Ik wilde vragen of je genoeg water drinkt @ikkanhet, dat vind ik dan wel grappig Ja moet ik wel echt op letten maar leg elke dag flesjes water koud. Drink ze ook nog Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden