niks Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen, al een tijd wakker door een ziek meisje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen Niks, niets ernstigs hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Nee hoor, koorts zoals kleine kinderen wel vaker hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Ze slaapt weer, ga ook nog even wat slaap proberen te pakken. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goeiemorgen @niks en @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 DAGPACT FONNY ARTAX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet hoe gaat het? Geen nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 7 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen ikkanhet hoe gaat het? Geen nieuws? Nee nog steeds niets, maar voor de rest gaat het wel goed. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goeiemorgen @Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Geen nieuws= Goed nieuws...hoop ik Hier alles rustig...zit gelukkig goed in m'n vel...slapen gaat iets beter..heb veel afleiding kleinkinderen...honden.. Vandaag komt jouw kereltje weer thuis? Lukt het wel als je alleen bent? We blijven sterk maatje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen ARTAX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 2 minuten geleden zei Fonny: Geen nieuws= Goed nieuws...hoop ik Hier alles rustig...zit gelukkig goed in m'n vel...slapen gaat iets beter..heb veel afleiding kleinkinderen...honden.. Vandaag komt jouw kereltje weer thuis? Lukt het wel als je alleen bent? We blijven sterk maatje!! Fijn hoor. Welke honden heb je? En hoeveel kleinkinderen? Ja blij mee dat die weer hele dagen thuis is. Sterk blijven we zeker, vandaag dag 88. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Een vriendin heeft me voor vanmiddag uitgenodigd voor champagne. Tekenen straks voor overdracht nieuwe huis. Nou voor mij alleen 0.0 dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 4 minuten geleden zei ikkanhet: Een vriendin heeft me voor vanmiddag uitgenodigd voor champagne. Tekenen straks voor overdracht nieuwe huis. Nou voor mij alleen 0.0 dus. Leuk!!!!! De lidl heeft lekkere o champagne!!!kado-tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen frummers, Hè wat naar dat je nog niets hebt gehoord @ikkanhet. En fijn dat het met jou zo goed gaat @Fonny Wat naar dat Mini nou net in jouw laatste 'vrije' week ziek wordt @niks, maar wie weet is ze straks weer helemaal de oude als ze wakker wordt... Hier nu eerst maar een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 En nog hartstikke bedankt voor alle lieve reacties op de draad van dinsdag, dankjewel, ze hebben me geraakt nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 DAGPACT Fonny Artax Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Mogge. Ok heb een VIRUS OP DE PC . Trojan dus ben ik er ff nie lady jane, nancy en Fonny reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen Bolletje! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goeiemorgen @Yvonneen @bolletje Grrr weg met dat paard. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 goeiemooiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen allemaal, Weer een stralende dag vandaag Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Goedemorgen allen. Wat is het toch mooi hier in Limburg, ik wil niet meer weg! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden