niks Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Naar Pippi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 en abba en ikea natuurlijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Ik werd vroeger vaak Pippi genoemd met mijn rode haren. Ik wilde dan dat aapje wel graag. Hoe heette die? Meneer Nielson? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 En ik had een gruwelijke hekel aan Annika of hoe dat kind ook heette, bange poeperd dat ze was en altijd zeuren. Tor zover mijn jeugd herinneringen. Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2022 Meld me droog af voor het dagpact. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Hoi @Artax! Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 Reacher, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 24 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2022 6 uur geleden zei Artax: Welkom terug Artax Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden