ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen ikkanhet!!!! Goed geslapen? Maar eerst koffie met gebak!!!☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen! Is er iets te vieren? Behalve de start van een zonnige dag? DAGPACT FONNY Maja Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen. Ik zit al met een kop koffie buiten. Te sissen naar alle insecten die nader durven te komen. Fonny, Etty en Spirit reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Rondom vier katten waarvan een witte aanloop kat nog in ochtendjas die heeft besloten dat hij liever in onze tuin woont. Socrates die vanuit de verte het zooitje overziet… Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 23 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen ikkanhet!!!! Goed geslapen? Maar eerst koffie met gebak!!!☕️☕️ Goeiemorgen @Fonny daar zeg ik nooit nee tegen. Heb niet zo goed geslapen, heb al sinds gistermorgen koppijn. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Een babyslak gevonden naast me op de stoel en op een stuk mos gezet. Ugh! De natuur. Jakkes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goeiemorgen @Majaen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Voorlopig geen nieuws hè @ikkanhet? Hoe voel je je daarbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Ik bedoel: ben je gerust over de echo of heb je toch het idee dat er iets mis is met je lever? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Reacher: Ik bedoel: ben je gerust over de echo of heb je toch het idee dat er iets mis is met je lever? Twijfelachtig want met bloed prikken kom je er niet goed achter en met een echo ook niet helemaal. Dan zou er al een leverpunctie moeten volgen. Dus ga ff met de huisarts overleggen wat wijsheid is. Maar als het echt alarmerend zou zijn (denk ik dan) zou die arts toch wel wat erover hebben gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Was een hele vriendelijke man die stap voor stap alles benoemde en aanwees op de monitor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Ik zou het zeker overleggen. Hij kan je dan informeren over de opties. In plaats van een punctie misschien toch eerder weer een echo kan ook een mogelijkheid zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Reacher: Ik zou het zeker overleggen. Hij kan je dan informeren over de opties. In plaats van een punctie misschien toch eerder weer een echo kan ook een mogelijkheid zijn? Kan ook maar een punctie geeft toch meer duidelijkheid. Heb die voor 2010 al eens gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Ik ga maar eens richting airco. Ik bedoel werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 In ieder geval ben je er nog niet gerust op merk ik. Sterkte met wat je besluit te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 1 minuut geleden zei Reacher: Ik ga maar eens richting airco. Ik bedoel werk. Fijne werkdag hier gaat de airco ook zijn werk doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Laterrrr. @Lika… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Zojuist zei Reacher: In ieder geval ben je er nog niet gerust op merk ik. Sterkte met wat je besluit te doen. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen, Wat spannend allemaal @ikkanhet. Hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goeiemorgen @Etty Ja wat doen we onszelf toch een geweld aan denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Wat bedoel je, in de zorg voor ons lichaam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 6 minuten geleden zei Etty: Wat bedoel je, in de zorg voor ons lichaam? Ja het geweld wat ik mezelf heb aangedaan met mijn gezuip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2022 Goedemorgen frummers. Snel even een lekker bakje neerzetten hier en weer door.... @ikkanhet, wat naar die spanning, hoop dat er toch snel helderheid voor je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden