Spring naar bijdragen

Woensdag 6 juli 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Maar wel lekker door kunnen pakken vandaag.Karton naar het aanbiedstation met nog wat losse houtstukken, die nog ergens stonden.Voor nu even genoeg.Iedere dag weer wat.Ik hou wijselijk de deur van de schuur nog even dicht, uit zelfbescherming :D

Genoeg is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De deur van mijn schuur houd ik ook wijselijk dicht. Er staan eigenlijk alleen maar afval dat ik kwijt moet. Oud tuinmeubilair en hout. Het onkruid in mijn tuin kan ik tegenwoordig goed beheersen, doordat ik elke week wat doe in plaats van dat allemaal op te sparen. Nu zit ik er ook wat meer ontspannen. Wel genoeg zomerklussen opgespaard. Als ik eenmaal de vaart heb vind ik dat ook wel leuk. Maar het starten, daar heb ik altijd moeite mee. Een tijd geleden heb ik een aannemer gevraagd te helpen met klussen. Maar hij viel van de trap en heeft nu bedacht dat hij te oud is voor grote projecten. :wacko: Hij gaat in de catering werken. Nou daar heeft hij groot gelijk in, maar jammer is het wel. Het wordt allemaal ook duurder en materiaal is moeilijk te krijgen.

Gisteren mocht ik de tuin niet in, er zit een mereljong in mijn struiken en de moeder houdt het als een havik in de gaten. 

Goed hoor, @ikkanhet, dat je hier schrijft dat je trek hebt maar er niet aan toe geeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,dat starten is even een dingetje @Lonster.Eenmaal bezig, kan ik niet meer stoppen :rolleyes:.

Ik kan laminaat overnemen van de buurvrouw boven.Lichte waterschade,maar heel mooi nog.Volgende week help ik even met het laminaat weghalen en transporteren we het hierheen.Even een klus,maar wat zal dat opknappen.Balkon is nu weer netjes.Geeft veel voldoening en alles zelf gedaan.Heerlijk, dat doorpakken.Gewoon een nieuw huisje straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...