Soof75 Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Hallo, Ik ben nog maar net hier.. en al zoveel herkenbare dingen gelezen.. maar mijn vraag is eigenlijk, heeft iemand ook de ervaring met alcohol. maar ook tijdens het afkicken enorm last van een hoge hartslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Jazeker Soof Een hoge hartslag hoort zeker ook bij de afkickverschijnselen. als je het niet vertrouwd naar de huisarts gaan hoor,eventueel kan de huisarts je ondersteunende medicatie geven om de afkickverschijnselen de eerste dagen te verminderen. ik weet niet hoeveel en hoelang je al drinkt/gedronken hebt. in ieder geval welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Bedankt voor je reactie!! Ik heb een betablokker gekregen en oxazepam, maar ondanks dat zit ik nog op max 130 per minuut, zonder inspanning, en ik als hypochonder wordt dan heel erg bang en krijg paniek, ik dronk wel twee flessen wijn per dag... echt teveel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Misschien dat de angst en de paniek je hartslag ook extra omhoog duwen,lastig. Ik zou gewoon nog een keer naar de huisarts gaan als je hartslag hoog blijft,je lichaam heeft best wel wat te verduren nu je aan het ontgiften ben twee flessen per dag is toch behoorlijk wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Ja klopt ook, is best wel een aanslag.. maar die onrust en angst is zo naar, terwijl ik zo gemotiveerd ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 Welkom @Soof75 Ik heb dat ook een hele hoge hartslag zonder inspanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 21 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 en ben je dan niet heel erg bang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2022 17 minuten geleden zei Soof75: en ben je dan niet heel erg bang? Was ik wel maar eerlijk gezegd weet ik niet beter meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 22 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Jij kan ook nog niet helemaal stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Soof toen ik nog dronk had ik vaak angsten. Dus het drinken op zich geeft erg veel angsten. Heb je een bloeddrukmeter? De onderdruk is erg belangrijk. Die mag niet te hoog zijn. Heeft de h. arts die druk opgenomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Angst voor de angst.Zeer herkenbaar. Het word wel minder,naarmate je langer droogstaat, maar alle begin is moeilijk.Maak gebruik van de oxazepam, dat verminderd iets je angsten. Hoeveelste stopdag zit je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 22 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 8 uur geleden zei bolletje: Soof toen ik nog dronk had ik vaak angsten. Dus het drinken op zich geeft erg veel angsten. Heb je een bloeddrukmeter? De onderdruk is erg belangrijk. Die mag niet te hoog zijn. Heeft de h. arts die druk opgenomen? Ja, die is nu heel netjes, bij de arts. Maar ik meet thuis ook wel eens en dan schrik van de waardes. Maar waarom is de onderdruk belangrijker dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 22 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 1 uur geleden zei Spirit: Angst voor de angst.Zeer herkenbaar. Het word wel minder,naarmate je langer droogstaat, maar alle begin is moeilijk.Maak gebruik van de oxazepam, dat verminderd iets je angsten. Hoeveelste stopdag zit je? Hopelijk toch, met name die hoge pols is zo eng... tweede dag nog maar helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Dat vd onderdruk is achterhaald, de bovendruk is nu het belangrijkst, is mij verteld door arts en cardioloog. En oppassen met die pammen, die zijn ook heel snel verslavend. Onderschat niet de kracht van je motivatie. En je lichaam, detox werkt als een grote schoonmaak. De psychische kant vd verslaving is vaak het lastigste deel, daar zou je misschien steun in kunnen zoeken. Het komt goed als je doorzet en niet gaat jojo-en. En het wordt dan ook gemakkelijker. Kijk maar eens via you tube het filmpje van Els Noorlander. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Wat @lady jane zegt klopt, het gaat nu om de bovendruk. En inderdaad, stop na één week met die pammen, langer heb je ze niet nodig om te detoxen, zijn inderdaad heel verslavend en érg moeilijk om vanaf te komen. En voor de rest sluit ik me ook volledig bij Jane aan. Kom op, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 https://www.hartstichting.nl/ Kijk hier eens Soof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soof75 Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 12 uur geleden zei bolletje: https://www.hartstichting.nl/ Kijk hier eens Soof? 12 uur geleden zei bolletje: https://www.hartstichting.nl/ Kijk hier eens Soof? Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden