ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Nieuwe week, nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 goeie morgen ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen vroege vogels!!!!!☕️☕️☕️3 bakjes koffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goeiemorgen @Fonny lekker koffie DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 1 minuut geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Fonny lekker koffie DAGPACT ikkanhet FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 3 minuten geleden zei Fonny: Als je met de linker muis over datgene gaat wat je wil citeren en vasthouden hoef je de rest niet mee over te nemen @Fonny Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Maar is niet erg dat leer je nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Gelukkig 2 minuten geleden zei ikkanhet: Maar is niet erg dat leer je nog wel. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen frummers, Heerlijk geslapen, en nu klaar voor een nieuwe week. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Ola! ik denk dat linker muisknop misschien beter helpt dan linker muis @ikkanhet Ze heeft er waarschijnlijk maar één. ikkanhet en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Hihi, goedemorgen @Reacher, hoe is het met je? Voel je je erg beroerd? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen allemaal DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Ik ben een cursus gebarentaal aan het volgen, zo leuk en interessant! En nuttig natuurlijk. Samen met mijn vriend en kinderen. Morgen weer les. Ik dénk nu soms zelfs in gebarentaal:) @Reacherbeterschap! Fonny, Reacher, Rosee en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Mijn vogeltjes fluiten er alweer lustig op los. straks werken. Mevr. belde gisteren op, of ik ook wilde helpen met douchen Tuurlijk wel, maar de rest van het werk moet ook gewoon gedaan worden in dezelfde tijd, dus zal wel weer lekker uitlopen dan. Enfin, komt wel goed. Wat leuk @rosa45, dat je gebarentaal leert is je gehoor dan verder achteruitgegaan, of heeft dat er niets mee te maken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen! Wat leuk @rosa45 met een speciale reden? Wij zijn nu bezig met Max en Lotte gebaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rhino Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Goedemorgen allemaal! DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Rosa Rhino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Gisteren een heleboel uitgebloeide primula's gekregen voor in de tuin. Gehoord dat ze meerder jarig zijn. Wist ik niet, dacht een jarig en dan weggooien Nou, ik zie wel wat het word, maar zal wel niet meer de energie hebben om ze vanmiddag in de tuin te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 13 minuten geleden zei Yvonne: Hihi, goedemorgen @Reacher, hoe is het met je? Voel je je erg beroerd? Best koortsig. Ik vraag me af of ik de helft van wat ik lees hier wel begrijp. Dus bij voorbaat excuus als ik op zielen trap met mijn schrijfsels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Bedankt voor de beterschapswensen. Ik zag @Jannigje ook nog even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Ach jeetje @Reacher ik ben Niks, ken je mij nog? rapilos en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Rustig aan vandaag dan maar @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Gaaf van dat gebarentaal leren @rosa45! rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Zojuist zei niks: Ach jeetje @Reacher ik ben Niks, ken je mij nog? Nee… Kun je jezelf wat meer beschrijven? Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden