ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Val met de dag vroeger uit bed. Weer zo naar gedroomd zat midden in een grote brand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goedemorgen @ikkanhet! Wat vervelend zeg, die nare dromen iedere keer. Heb je zelf een idee waar dat vandaan komt? Dagpact: nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goeiemorgen @nancy Nee heb geen flauw idee waar het vandaan zou kunnen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 (bewerkt) Goeie morgen allebei, Naar zo'n droom ikkanhet. Als je kijkt op een site van droomuitleg b.v.b. "De grote beer" is het misschien wel positief.. Welkom op Grote Beer.Net! 14 juni 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goeiemorgen @bollewolletje thnxx zal daar eens een kijkje nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Ola! Goedemorgen etc. Ik las gisteren dat Mick Jagger 78 is! Twee jaar weg van 80 en nog steeds op tournee. Hoe dan! Balen dat het gisteren niet door ging; maar nu kunnen jullie je nog wel langer verheugen op het concert. Voorpret is het leukst toch? bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Nare dromen suck, @ikkanhet. Hopelijk kun je het vandaag een beetje van je afschudden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 15 minuten geleden zei Reacher: Nare dromen suck, @ikkanhet. Hopelijk kun je het vandaag een beetje van je afschudden. Ja dat lukt aardig omdat ik bijna niet anders meer ben gewend. Op moment van echt akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goedemorgen allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Ik zit te denken dat ik, als het tachtig ben en zou optreden via een heeeeel langzame traplift het podium op zou komen. Ik zou in een rollator optreden. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Hell, waarschijnlijk al als ik 65 ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goedemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zojuist zei Reacher: Hell, waarschijnlijk al als ik 65 ben. Rappen toch Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 8 minuten geleden zei ikkanhet: Ja dat lukt aardig omdat ik bijna niet anders meer ben gewend. Op moment van echt akelig. Goed zo. Zingt *Shake it off, shake it off’ ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Owja goeiemorgen @Reacher en @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Was om half vier alweer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zojuist zei ikkanhet: Rappen toch Ik doe dat wel online via google meet vanuit mijn luie stoel. Jij op het podium en ik vanaf het tv scherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Ik ga er weer tegenaan. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Zojuist zei Reacher: Ik doe dat wel online via google meet vanuit mijn luie stoel. Jij op het podium en ik vanaf het tv scherm. Ben best een schijterd hoor vooral voor een grote groep mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Nou balen zeg, dat het concert van de Stones zo vlak van tevoren werd afgezegd. Op die leeftijd moet je maar afwachten of het later nog wel doorgaat, dat concert. Ik zou er niet op vertrouwen. Volgende week ga ik naar Iggy Pop, die is 75 jaar! karin123, Hadocque en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Als je vaak nare dromen hebt, komt dat door stress, tobben, een trauma. Iets dat niet verwerkt is. Teveel prikkels voordat je gaat slapen. Ik was vannacht ook enorm onrustig. Teveel koffie en allerlei emoties bij een vriendin die op mij oversloegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Goedenmorgen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Gezellig, zo'n ditjes en datjes draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden