Spring naar bijdragen

Eindelijk....en nu gaat het WEL lukken!


Fonny

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Lonster:

En vandaag weer op het dagpact zie ik. Dat is mooi. 

Het weekend alcoholvrij doorgekomen en gisteren lukte het niet? Gek genoeg kun je na het trots zijn daarop enorme trek krijgen. Tegen wie zeg je trouwens sorry?

Tegen mezelf....dacht dat ik sterk genoeg zou blijven....en een beetje tegen jullie....shame shame shame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent niet de eerste en enige hier die dit overkomt en die zich dan een slappeling voelt. Stoppen is niet zo moeilijk maar het gestopt blijven maakt dat er "werk aan de winkel" is. En wie werkt aan de winkel kan fouten en foutjes maken. Daarmee ben je niet meteen een slappeling. Kijken wat er fout ging, niet nog eens dezelfde fout maken en de draad weer oppakken en doorgaan. Zo leidt werken aan de winkel tot het uiteindelijke succes dat ik je wens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Fonny , kroontje recht en knietjes afvegen.  Wilde je jezelf belonen voor een alcohol vrij weekend .  Er was iets wat je heeft doen besluiten om te gaan drinken.  Het beste is om deze trek vooraf te delen hier of op d'r dagdraad zodat we je eventueel kunnen behoeden . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
6 uur geleden zei Fonny:

Colibri...het is bij mij alles of niets...cold turkey:wacko:

En echt....het gaat steeds ietsje beter met me....slaap slecht...slecht humeur...maar toch voel ik me fitter

Top zeg. En fijn hoe het gaat. Op het humeur na dan, maar dat zal gaandeweg toch ook wel verbeteren?!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...