Fonny Geplaatst 20 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Gisteravond BBQ overleefd.....en nog veel gelachen ook...op water!!! Nu toch wel beetje trots Lonster, rapilos en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 20 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2022 Fijn hè Fonny , ga zo door . Je bent op de goede weg Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Heb gisteren gedronken...en veel....voel me zo'n slappeling! En vraag me miet waarom....het gebeurde gewoon...sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 En vandaag weer op het dagpact zie ik. Dat is mooi. Het weekend alcoholvrij doorgekomen en gisteren lukte het niet? Gek genoeg kun je na het trots zijn daarop enorme trek krijgen. Tegen wie zeg je trouwens sorry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 2 minuten geleden zei Lonster: En vandaag weer op het dagpact zie ik. Dat is mooi. Het weekend alcoholvrij doorgekomen en gisteren lukte het niet? Gek genoeg kun je na het trots zijn daarop enorme trek krijgen. Tegen wie zeg je trouwens sorry? Tegen mezelf....dacht dat ik sterk genoeg zou blijven....en een beetje tegen jullie....shame shame shame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Je bent niet de eerste en enige hier die dit overkomt en die zich dan een slappeling voelt. Stoppen is niet zo moeilijk maar het gestopt blijven maakt dat er "werk aan de winkel" is. En wie werkt aan de winkel kan fouten en foutjes maken. Daarmee ben je niet meteen een slappeling. Kijken wat er fout ging, niet nog eens dezelfde fout maken en de draad weer oppakken en doorgaan. Zo leidt werken aan de winkel tot het uiteindelijke succes dat ik je wens. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 41 minuten geleden zei Fonny: het gebeurde gewoon...sorry daar zit de les Fonny tijd voor een plan zou Mijn Gerrit zeggen Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Het gebeurde gewoon, dat lijkt of je er geen zeggenschap over hebt. En dat is natuurlijk niet zo. Er was een punt waarop je dacht dat het een goed idee was om te drinken. Werk aan de winkel inderdaad. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Jammer Fonny maar opstaan en door en dat doe je dus ook. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 Tja Fonny , kroontje recht en knietjes afvegen. Wilde je jezelf belonen voor een alcohol vrij weekend . Er was iets wat je heeft doen besluiten om te gaan drinken. Het beste is om deze trek vooraf te delen hier of op d'r dagdraad zodat we je eventueel kunnen behoeden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 Op 18-6-2022 om 09:02 zei Fonny: Heb de alcoholvrije champagne ontdekt......echt lekker!!!! Crodino met tonic, ijs en citroen is ook zo lekker. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 29 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2022 30 minuten geleden zei ikkanhet: Crodino met tonic, ijs en citroen is ook zo lekker. Ga ik testen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Goedemorgen....dag 3....gaat goed!!! Ook gestopt met roken...alles of niets!! Wel zware hoofdpijn, slapeloosheid, slecht humeur, maar verder gaat het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Jullie begrepen het al..paar keer gestruikeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 je faalt pas als je blijft liggen kruidenthee67 en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Gewoon stug doorgaan op de goede weg Fonnie. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Zo is het Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 11 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2022 Hallo Fonny, ik heb je draadje gelezen. Wat goed dat je wilt stoppen en hoe moeilijk na zo een lange tijd. Ik weet er helaas alles van. Heb je een plan, of ga je 'gewoon' voor iedere dag niets/ nul? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 Colibri...het is bij mij alles of niets...cold turkey En echt....het gaat steeds ietsje beter met me....slaap slecht...slecht humeur...maar toch voel ik me fitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colibri Geplaatst 12 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2022 6 uur geleden zei Fonny: Colibri...het is bij mij alles of niets...cold turkey En echt....het gaat steeds ietsje beter met me....slaap slecht...slecht humeur...maar toch voel ik me fitter Top zeg. En fijn hoe het gaat. Op het humeur na dan, maar dat zal gaandeweg toch ook wel verbeteren?! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny3 Geplaatst 31 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2022 Fonny wat ga je lekker inmiddels! Goed bezig Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Ik voel me een totaal ander mens...en zo sterk...en niet meer down...ik hoop echt dat ik dit mag vasthouden!!! lady jane en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 7 september 2022 Rapport Share Geplaatst 7 september 2022 Hou vast @Fonny goed bezig en fijn dat je je zo goed voelt☺️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Dank je lieve Berkje Ik ben zeker blij en dankbaar...en dit ga ik vasthouden...en jij ook! Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden