Remi1 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Afgehaald van de snackbar, lang leve m'n nieuwe bootfietsjes. Patat oorlog, frikadellen speciaal. Geen toet. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Mijn man een hamburger, aardappelen en broccoli. Ik wat stukken kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Groentenschotel gegeten plus spinazie sticks. Zal wel lekker vroeg slapen, na een hele dag tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) Er komt vanavond steeds een man over de muur, in onze tuin die dan weer over een volgende muur gaat om een ander terrein op te komen. Ik riep daarnet ‘hey’ naar hem en terwijl hij verder klom bleef hij me onafgebroken aan kijken. Creepy. 19 april 2022 bewerkt door Reacher nancy en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Wel een goede reden om de tuindeuren echt op slot te doen als ik naar boven ga. Dat vergeet ik nog wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 @spirital met je hond naar de DA geweest of een afspraak gemaakt? Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Goeie vraag, @Sowhat, @spirit zou vandaag gaan! Ik maak me constant zorgen om die hond, van rijst wordt ze echt niet beter! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 (bewerkt) @nancy Waarom eet je niet gewoon warm met je man mee? Met diabetes moet je toch beter eten dan alleen wat stukjes kaas? Wil niet betuttelend overkomen hoor maar dat vraag ik uit belangstelling. 19 april 2022 bewerkt door Remi1 Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 4 uur geleden zei Reacher: En nu wil ik ook koeien, mag ik er een paar van jou? Ja hoor, als je ze kunt vangen, mag je ze houden. Hier was het een soort bijzondere spinazie met brie creatie. Gelukkig was er ook appelmoes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 34 minuten geleden zei Quinn: Ja hoor, als je ze kunt vangen, mag je ze houden. Hier was het een soort bijzondere spinazie met brie creatie. Gelukkig was er ook appelmoes. creatie van D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Van kattenvrouwtje naar koeiendame @Reacher? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 6 minuten geleden zei Reacher: creatie van D? Jij gaat door voor de afwasmachine. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 4 minuten geleden zei niks: Van kattenvrouwtje naar koeiendame @Reacher? Bij mij kan het allebei Reacher: voor al uw koeien en katten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 En konijnen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 En knuffelberen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zojuist zei niks: En knuffelberen Zijn dat koala's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Wat jij wil @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Francoise en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Reacher voor al uw dieren die met een K beginnen Oeh! Kangaroos! Fijn dat het zo goed gaat met jullie @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik heb een aantal gesprekken met maatschappelijk werk gehad. Ik voel mij tekort geschoten als moeder. Ingewikkeld, maar de gesprekken zijn goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zojuist zei niks: Ik heb een aantal gesprekken met maatschappelijk werk gehad. Ik voel mij tekort geschoten als moeder. Ingewikkeld, maar de gesprekken zijn goed voor mij. Waarom tekort geschoten? Meisje toch… niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 @niks goed dat je er meteen over praten kunt, dat je die hulp erbij krijgt. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik wil bij Iniemini zijn, maar ook bij mini. Maar was ze later geboren en naar huis gegaan, zit je ook niet de hele dag aan haar bedje. Mini kan ik nu los laten hoor, die zal het hier straks missen denk ik. Hormonen, mijn onzekerheid. Maar goed, gaat al beter nu. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Het schijnt dat het verdelen van aandacht tussen kindjes vooral als je er net eentje bij krijgt voor veel gevoelens van tekort schieten kan zorgen. Ook omdat ze nog zo klein zijn en die aandacht nog zo nodig hebben. Ik ben blij dat je iemand hebt om mee te praten. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Zouden verse papa’s daar nu ook last van hebben? Ik hoor het meer van nieuwe moeders eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden