Zbb Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ik meld me droog af voor vandaag. fijn dat je boot weer gemaakt is Remi! beetje relaxen nog en naar bed. tot morgen .. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Krijg mijn vriendin sinds zondag niet meer te pakken. Goed mis dus weer of alweer in ziekenhuis. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker nancy en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 31 minuten geleden zei Oskar: Ja, maar ik hield zelf nog wel mijn hart vast aan het einde van de uitzending. Maar ik hoop dat ik er flink naast zit, want het was een aardige knul. Maar die documentaire, hoe vond je die? Zie de 2e en 3e alinea . Ik vond het de moeite waard om te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 The passion aan het kijken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) # bericht weggehaald. Niet aan mij. Slaap lekker allen 14 april 2022 bewerkt door nancy Aanname, moet ik niet doen. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Het spijt me voor mijn gezeur over de boot maar de boot is heel belangrijk voor mij. Daar ik voel me vrij en gelukkig en soms zelfs zorgeloos. Hoe lang het nog kan weet ik niet maar ik rek zo lang mogelijk en dan moet het gewoon kunnen en goed wezen. Dat wil ik. @nancy Er zijn geen aanwijzingen toch dat het niet goed zou zijn? * 14 april 2022 bewerkt door Remi1 *ivm medefrummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Geen idee Bor, maar ik maak me nou eenmaal snel zorgen. Stom van me, nu maak ik anderen misschien ook ongerust en dat was mijn bedoeling niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Nance..doet niet zo raar. Omdat jij je zorgen maakt om iemand maak je nu ook uit wat jou zorgen met iemand anders zou doen? Zo maak je het voor jezelf wel heel zwaar te dragen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Ja klopt, dat is zo. Maar ja. Aard van het beestje. Ik ga naar bed. Knap dat ik de 10 uur gehaald heb, vaak lig ik al om 8 uur in bed . Slaap lekker allen @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 (bewerkt) Geen bericht is goed bericht, mag je vanuit gaan. Slaap lekker en sweet dreams @nancy Lieverd die je bent! (kon het niet laten) 14 april 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Het ging inderdaad wat minder. Iniemini had koorts, ontstekingswaarden bloed hoog. Alleen waar die ontsteking zit? Het is spannend geweest, maar ze lijkt weer op te knappen, ons vechtertje. karin123, nancy, Francoise en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Och jee, veel sterkte @niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Lijkt wel of je een gave hebt @nancy. Wat een spannend en onzekere tijd voor jullie @niks Sterkte nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 knuffel voor ienimini en jullie♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 @niks #ieniemini Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Oké, het is half twee geweest en mijn boek is uit. Ik wilde al eerder gaan slapen, maar kon mijn boek niet wegleggen. 19 uur later. nu dan toch maar naar bed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 @nancyik wil nu wel graag weten hoe dat boek heet! nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 ja @nancy delen is genieten met velen zei de leesverslaafde............. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden