Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei nancy:

@Francoise, het woord Verliezers vind ik niet helemaal kies. Dat zou mij ook pijn doen. 

Ze stort hier een verbale diarree over me heen waar iedereen met mee kan lezen , waar de honden geen brood van lusten . 

Ze schildert een beeld van mij wat totaal uit zijn verband word gerukt. 

Met haar privacy en niet quoten ik haal dit zo weg . Tuthola . Misselijke streek is dit.  En dat weet ze . Vreselijk mens ben je @Remi1. Iemand anders zijn privacy interesseert je niet . Ik vind dit echt niet kunnen . En heb het dan ook gerapporteerd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei nancy:

Zie jij jezelf als een verliezer met een kind met Down-syndroom? Nee toch? Dat geldt ook voor ouders en grootouders van kinderen met FAS. Of welke afwijking dan ook. Dus kan dat pijnlijk voelen. Ook zij zullen heel veel van hun kinderen houden. 

Ze heeft haar bericht aangepast , ze zei dat hij niks deed dan janken en dat ze er geen band mee had en dar ie op een mongool leek .  Dit klinkt niet erg liefdevol vind je wel ???

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei nancy:

................ Echter vind ik dat we inderdaad nu voorbij gaan aan datgene wat Remi ons vertelde, over háár kleinzoontje. En dat vind ik erg, voor alle partijen. Dit kleinzoontje is toch van een dochter van je, Remi? Hoe gaat het met de beide ouders?? 

Nee van m"n zoon. Hij is alleenstaande vader.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben verdrietig om hoe het ging wat ik hier vertelde. Eerst vertel ik wat, wat mij iets doet, en dan dan wordt mijn verdriet door iemand anders zodanig op zichzelf getrokken waardoor ik het gevoel heb dat voor mijn gevoel, mijn verdriet waar ik om begon te praten/ schrijven wegzakt. Ik vraag me weleens af de laatste tijd waarom nog te delen hier hoor, als alles tot discussie moet leiden; zelfs persoonlijke ervaringen, mededelingen of gevoelens worden ter discussie gesteld.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Francoise:

Oja draai het allemaal even lekker om .  Ik ben hier nu al bijna 5 jaar en wat bor alias @Remi1 hier voor plaats inneemt op de dagdraad is ongekend . Het ene drama na het andere drama.  En wat heb ik vaak met haar te doen gehad en nog ooit soms . Die slachtofferrol is zo heerlijk blijkbaar waardoor nog steeds de alcohol een grote rol speelt in haar leven . Die alcohol die  dus zoveel ellende veroorzaakt.  Ik vraag me soms af . Hoeveel lessen of Rock bottoms moet je krijgen om die kurk op de fles te laten . 

Maar ik hoor het al weer , ik ben een vreselijk mens , hoe durf ik ..... 

Wat een mongolen werken  daar hè , bij bureau jeugdzorg 

Zou bijna zweren dat je aan den drank zit.. Verder alles goed?
Nou ja, je moet het ook zelf maar weten, ik ga naar bed. Het is al een uurtje korter en ik kan me slaap wel gebruiken. Dus de mazzel en succes verder ermee.

@Hadocque:rose: Blomke.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Sowhat:

Wat ik dus niet wist is dat mannen die veel drinken ook Fas kunnen doorgeven. 

Huh? Hoe stel je je dat dan voor?
De feut krijgt tijdens de zwangerschap alcohol in zijn lichaam die niet of amper kan worden afgebroken en daardoor ontstaat de schade.

Hoe kan de vader dan de oorzaak zijn?

Bron?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Remi1 Ik weet niet goed wat te zeggen nog, natuurlijk vind ik het heel rot voor het kind, voor de vader, voor jou en je man en zelfs voor de afwezige moeder. En ik kan ook goed begrijpen dat je toch ook blij bent dat er iets aanwijsbaar is, hoe rot ook, waarom het anders is, objectief anders is. Omdat je dan weet waar je mee om moet gaan. Ik dacht dat je dat wel wist, maar ik schrijf het toch maar, voor het geval dat niet zo is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Yana:

Nee joh, de moeder van het kind is alcoholist @Asterix @Sowhat

"het kind". Als je mijn kleinkind bedoeld, nee, de moeder is of was geen alcoholiste.

Iedereen vult maar vanalles in. Als je het niet weet en weten wilt, vraag me dan liever. Misschien geef ik antwoord. NIVEA.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...