Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 maart 2022


niks

Aanbevolen berichten

Ik had ooit het plan om met een camper in Florida rond te reizen. 

Precies zo’n raar ding om te willen. Ik heb geen rijbewijs, geen camper en ik hou niet van zon en hitte. 
Het lijkt me een grote vrijheid. geen overbodige spullen of luxe en je kunt overal wonen.
 

Maar ook altijd dat risico op grotere onthechting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Reacher:

Eigenlijk hebben jullie die al en dan nog eens op wielen, @Yana en @jopie:)

Ja, maar je kan er in NL moeilijk in wonen, een briefadres krijgen is moeilijk tot onmogelijk (Jopie en ik hebben allebei ons hoofd tegen de gemeentelijke bureaucratie gestoten en Jopie heeft nu een flat en ik ben naar FR uitgeweken). En als je je camper al mag parkeren dan mag je er niet in slapen. Sommige mensen zorgen dat je aan de buitenkant het busje niet als camper kan herkennen maar dat vind ik zo'n armoe, ik wil ramen en uitzicht. 

Kijk, dit is mijn uitzicht van vandaag, we staan geparkeerd in een veld vol wilde blauwe lissen. Geen dokter in de buurt Reacher, maar wel een prachtige plek om te leven.

DSC_0698.jpg.e167527cdd6ac4449eddfa1e9e503ef4.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Yana:

Hoe bedoel u? Hoe meer onthecht hoe groter de vrijheid toch?

Ik zie dat zelf als de nare kant van vrijheid, die onthechting. Wanneer je los bent van alles en iedereen dan heb je ultieme vrijheid. Maar wat heb je daaraan als je die met niemand meer kunt of wilt delen. Zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Reacher:

Een woonboot lijkt me dan weer helemaal niets. Terwijl het hetzelfde principe is. De mens is een ingewikkeld wezen. ^_^

En ik ga weer voor de woonboot. Wel n oude kuster dan, moet ook varen kunnen.

bewerkt door Hadocque
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...