Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

bij ons vroeg een Poolse winkel ook dat soort dingen, ze brachten  vrijdag alles naar Ukraine
en vroegen om dingen in dozen aan te leveren, via FB (met dank aan @bumperjim voor FB)
dat bracht mij weer op het idee om verhuisdozen aan te leveren. En de rol zakken voor plastic, met
bindtouw en rollen breed plakband. Soms zit een voldaan gevoel simpel in een "goede daad" doen.
win-win

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk, die paar dagen volop zon. Ik knap daar echt van op. Van de week nog op een propvol terras gezeten met een kop thee. Iedereen flink aan het bier en de wijn al om 15 uur. Uit de wind was het goed toeven.

Fijn, naar een concert voor klassieke muziek. Muzikanten maar ook publiek aandachtig. Heel zen. Ik ben naar het museum geweest, daar heb ik ook van genoten. Zo'n lekkere relaxte dag met een activiteit, waar van alles weer uit voortkwam. Lekker uit eten waar nog een vriendin aanschoof. 

Weinig met alcohol bezig, wel met eten. Ik ga in een bak zemelen groente fermenteren, daarvan is de gist uit een Belgisch biertje de starter. Ik ga dus niet drinken, maar wel bier kopen nu.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Maja:

Zwaar bier besteld, maar ook weggegooid

6 minuten geleden zei Lonster:

Zo knap vind ik dat.

Ik vind dat ook knap. Ook interessant en wonderlijk. Waar zat dat omslagpunt van "onbeheersbaar dus bestellen" naar "beheersbaar dus weggooien", en dat laatste dus ook nog eens terwijl het middel toen al binnen handbereik was? Waardoor/hoe kwam het dat die enorme trek ineens zo 'afgezwakt' was, of dat de 'wil om niet te drinken' zo was toegenomen?
Maar knap vind ik het, helemaal onder je ( @Maja ) huidige onplezierige omstandigheden. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook wel nieuwsgierig. Hoe weggegooid? In een zak gedaan en in een container? Of elk flesje of blikje eerst opengetrokken en leeggegoten? Dat laatste lijkt me een stuk moeilijker.

Het doet mij denken aan begin januari, dat ik onverwacht een klein flesje wijn aantrof in het chalet dat ik gehuurd had. Ik was vastbesloten om niet te drinken en had boodschappen mee. Eerst heb ik het flesje uit zicht gezet. Maar na een paar uur heb ik toch de helft opgedronken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...