Yvonne Geplaatst 24 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2022 Ik zie het @Oskar.... tsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 9 uur geleden zei Oskar: Ik ween om bloemen in de knop gebroken En voor de uchtend van haar bloei vergaan Ik had er zeven vijftig in gestoken Je zou zo'n rotzak ongelukkig slaan Kloos natuurlijk! Zijn laatste sigarenpuntje is bewaard in het Letterkundig museum. Waarom? Geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Komt ie: van wie is ad solitum coiere locum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Verdorie, na de eerste twee regels niet verder gelezen. Weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 10 uur geleden zei Maja: Komt ie: van wie is ad solitum coiere locum Ovidius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 (bewerkt) Obelix zei: Ha, die ouwe Julius! 25 maart 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Van wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Corneille lijkt me. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 4 minuten geleden zei Oskar: Dat wilde ik ook net zeggen Een vrouw. Een kat. Kleurtjes. Ik mis alleen een vrolijk vogeltje. Die heeft de kat op, daarnet was hij er nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 17 minuten geleden zei Yana: Corneille lijkt me. Krek @Yana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 En van wie is deze kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2022 Rapport Share Geplaatst 3 april 2022 Dat is mijn rode Socrates maar ik weet niet wie hem schilderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Technisch gezien geef je het goede antwoord op mijn vraag, dus jij bent weer @Reacher Reacher en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Die zag ik niet aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 april 2022 Rapport Share Geplaatst 4 april 2022 Een van mijn katten kijkt graag naar Tom & Jerry. (Maar die hond vindt ze stom). Van wie is Tom & Jerry eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Die in het midden. Yvonne, Reacher en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 En de bedenkers van Tom & Jerry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Meneer Hanna en meneer Barbera juf @Reacher mag jij zeggen wie wie is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Fred is Hanna en Droopy is Barbera lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Maar waar is de picknickmand gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 Jemig hoe heet die beer ook alweer. Wil je niet liever de namen van de Dolly Dots weten, (vroeg zij hoopvol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 @Oskar kan niet missen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2022 Rapport Share Geplaatst 5 april 2022 22 minuten geleden zei Oskar: En wat zijn dolly dots? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 april 2022 Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 (bewerkt) Brian Jones, Bill Wyman, Charlie, Mick and Keith. 8 april 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 8 april 2022 Rapport Share Geplaatst 8 april 2022 (bewerkt) Okay, okay, vlnr, C, M, K, B W en last but certainly not least Brian. dezein’70nogindeouweraigezienhebbende 8 april 2022 bewerkt door Hadocque Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden