fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Den ezel is terug! Of is dat nen anderen ezel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik hou van vuurwerk! Begrijp dat t niet zo leuk is voor de beestjes maar t is maar 1 keer per jaar. Suck it up Oliebollen hebben we hier niet. Ik wou dat we t hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dat is t enigste waar ik kan over klagen. Fleur heeft geen bollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Vijf op een rij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 6 als ge Truus meetelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ff snoepje nemen..is hier maar stil Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 4 minuten geleden zei fleurtje: ..is hier maar stil Dan heb jij fleurtje zeker op 'negeren' staan? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ging voor de snoepjes maar kwam de nootjes tegen. Dochter komt dadelijk met vriendin zich klaarmaken voor vanavond. Hebben allemaal een zelftest genomen en vieren in beperkt gezeldschap t nieuwe jaar. Moeder hangt wat in de zetel met haar zelfgemaakt groentesapje wat ik toch minder denderend vind dan mijn zelfgemaakt gember-appelsapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 1 minuut geleden zei Kohtje: Dan heb jij fleurtje zeker op 'negeren' staan? Euhm...heb jij die haar forsballen al es gezien?! Ik zou ni durven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Heeee, gekke kippenbil. Dikke knuffel voor jou alvast... En wie wilde je dan wel zijn @Truus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Maar daar zeg je iets..miss heeft al de rest Fleurtje op negeren staan! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Zojuist zei Yvonne: Heeee, gekke kippenbil. Dikke knuffel voor jou alvast... En wie wilde je dan wel zijn @Truus? Dikke knuffen vonnie!! Ah Truus is ikke he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Truus is Fleurtje natuurlijk, hahaha! Artemis en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Oh, gelijk. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Oh boy..... ja natuurlijk, hahahaha.... (zal de leeftijd wel zijn Fleurtje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dat was mijn account toen ik hier net terug kwam na mijn eeuwige ban. Toen de ban werd opgeheven kon ik gewoon weer Fleurtje zijn maar ik moet me hier nu telkens aanloggen. En Fleurtje staat op mijn oud emailadres. 1 dat ik al jaren niet meer gebruik en vergeet dat telkens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 minuten geleden zei nancy: Truus is Fleurtje natuurlijk, hahaha! Vonneke al dadelijk...'wie zijt gij johm' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Gelukkig maar dat je dat adres nog weet dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Oh ja t vorige mailadres heb ik ook jaaaaaren gebruikt dus zal ik ni dadelijk vergeten. Sommige accounts staan daar nog op geregistreerd denk ik zoals electrabel etc..nu ni electrabel maar je snapt hem wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Maar heb er al lang niet meer naar gekeken. Kan alvast 10 keer een miljoen hebben gewonnen zonder t te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Dan zou ik maar heeeeeeeel snel gaan kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Laat maar. Staan vast 10000 ongelezen mails in. Is alleen zo gek dat je je mailadres hier telkens moet ingeven. Dat was eerder toch niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 In mijn herinnering was t mijn nick en wachtwoord. Nu is t je mailadres en nick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Nee..mailadres en wachtwoord bedoel ik. Soit..maakt ni uit. Kan ik een pak zagen zeg. Ben er terug mee weg. Teveel suiker op vandaag. Wip van hier naar daar. In gedachten. Mijn gat is te lui om heen en weer te wippen Tot straks of volgend jaaaar!! De beste wensen alvast! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Hahaha.... doe voorzichtig dear Fleurtje. En ja, het inloggen is inderdaad veranderd, daar hadden aardig wat mensen problemen mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden