Tatum Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Gelukkig ben je niet. Al jaren niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 december 2021 Rapport Share Geplaatst 30 december 2021 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Mocht je meelezen: verwijt het mij niet, verbeter jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 6 uur geleden zei Artax: Ik ben zo dol op octopus als levend dier, sinds ik de film My Octopus Teacher zag lust ik ze niet meer. Word altijd gelukkig van dit soort filmpjes, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei Artax: Mijn dag kan niet meer stuk dankjewel !!! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Zo'n octopussy is toch eigenlijk op z'n minst net zo leuk en lief als een quattuorpussy.. Mag je ze als huisdier houden als je belooft dat je ze een eigen (zoutwater)zwembad biedt? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Google: quattuorpussy.. Zo te zien zijn er niet veel overeenkomsten voor je zoekopdracht Zoektips Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn Probeer andere of algemenere woorden Probeer minder woorden Bekijk andere tips voor zoeken op Google Ik ook echt hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 @Artemis, Quattuor is vier. Octo is acht. Pussy is pussy. (tja.... ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 De meerpotige waterpoezen van @Artaxzijn inderdaad geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik heb dat nog nooit zo gezien met die waterpoezen. Prachtig, wonderbaarlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 1 uur geleden zei Artax: Meerpotige waterpoezen zijn echt bijzondere dieren Dank je Artax heb een aantal filmpjes opgezocht en ga ze deze dagen bekijken en bedankt Artemis voor de Netflix link. sta er echt van te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 4 uur geleden zei Kohtje: @Artemis, Quattuor is vier. Octo is acht. Pussy is pussy. (tja.... ) Ja zover kwam ik ook, maar dan ook gelijk plaatjes googlen hè ik weet het Kohtje, ik ga ze wel tekenen, ik vind ze nu al leuk die vierbenigewaterpoezen 31 december 2021 bewerkt door Artemis idee toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 2 uur geleden zei Artax: Meerpotige waterpoezen zijn echt bijzondere dieren. Zo hebben ze bijvoorbeeld drie harten en elke tentakel heeft zijn eigen "hersenen". Kijk maar eens op Youtube wat de mimic octopus allemaal kan. En op Netflix: My octopus teacher, zoals Artemis al noemde.. (@karin123) ja ik volg allerlei waterpoezen instagrams, word daar zo blij van. ik wist eerst niet dat ze net zo slim zijn als honden bijvoorbeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) https://www.imdb.com/title/tt12888462/ 31 december 2021 bewerkt door Hadocque Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden