Spring naar bijdragen

Zondag 26 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Fruitvlieg:

Vorig jaar had ik er wel moeite mee Lieke maar dit jaar wat minder. Mijn ouders zijn allebei rond de 80 maar zij zijn juist de gene die heel graag willen afspreken met kerst. Ik snap dat ook wel omdat zij heel erg zijn van nu leven en wat er morgen gebeurd zien wel wel. Dan kan je zeggen dat dat onverstandig is maar ze zijn er wel 80 mee geworden en nog zo vitaal als het maar kan. We doen het dit jaar niet grootst dus niet alle familie bij elkaar alleen mijn broer en ouders, vooraf een test en een beetje afstand houden.

Maar ik zat er gisteren nog aan te denken dat mensen nu denken zak er maar in met de maatregelen. Het gaat zo op en neer dat het best logisch is dat mensen hun eigen inschatting gaan maken . Het is gewoon niet zo goed te rijmen dat er in Zandvoort nog een F1 race was met 75.000 mensen op elkaar gepropt en dat je nu niet meer met 4 mensen in huis mag zijn. Ik zeg niet dat het verstandig is maar ik snap wel dat het gebeurd. En ik laat iedereen ook maar doen wat ze willen en snap dat we in een hele rare onduidelijke tijd leven.

 

Fijn dat jouw ouders  daar een eigen keuze in kunnen maken . Hoop dat ze nog jaren in goede gezondheid  mogen leven ook .

En ja idd ,  vreemd gelag dat er F1 gereden worden kon met heel veel mensen en kerst  maar zoveel personen..

Kies dan als advies een bijeenkomst  met kerst  waarin ieder zich laat testen zoals ook eerder grote evenementen  door konden gaan  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei lady jane:

herman, herman
ja je kwam hier te weinig
maar misschien is het nog niet te laat

klopt ik had misschien niet moeten weggaan zo snel, maar dat ik deze site intussen in mijn genen heb zitten zegt ook wat

op moeilijke momenten weet ik jullie te vinden,en ik hoop nog steeds ook nog als ik ooit sober ben ik jullie kan danken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar hier nog steeds de behoefte heb te komen, bewijst wel dat mijn probleem nog steeds volop aanwezig is, ik ben verhuist naar duitsland op een hof met ruimte en van alles, heb hier goed werk gevonden, alles wat wij wilden en toch gaat het niet zonder die fles wijn en een halve fles korn per avond ik baal daar zo enorm van zo langzamerhand. maar vind er zelf geen doorbraak in ,deze zomer was ik getroffen door corona en na ziekte thuis belande in een lungenkliniek ik was al met al 8 weken ziek en heb in die tijd geen alcohol gedronken en taalde er ook niet naar, waarom kon ik dat niet vasthouden, heel zonde dat ik dat momentum niet kon voortzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...