herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar denk dat ik hier vaker moet komen, het gaat definitief net goed niet goed met mij, ik moet minderen of stoppen dat weet ik ik ook, elke dag een en halve fles wijn en een halve sterk lijkt mij veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Donder ik neem elk commentaar hoe hard ook zonder negativiteit dat moet je weten , sorry voor mijn soms zo rare nederlands ik woon al lang in het buitenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Goed dat je even komt schrijven @herman0167 Al is het even je verhaal / gedachte kwijt en laar de gene die je niet serieus nemen maar links liggen daar kan je niets mee. Artemis, herman0167 en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 herman, herman ja je kwam hier te weinig maar misschien is het nog niet te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Ik heb net naar The final act, Freddy Mercury gekeken zo bijzonder karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 7 uur geleden zei Fruitvlieg: Vorig jaar had ik er wel moeite mee Lieke maar dit jaar wat minder. Mijn ouders zijn allebei rond de 80 maar zij zijn juist de gene die heel graag willen afspreken met kerst. Ik snap dat ook wel omdat zij heel erg zijn van nu leven en wat er morgen gebeurd zien wel wel. Dan kan je zeggen dat dat onverstandig is maar ze zijn er wel 80 mee geworden en nog zo vitaal als het maar kan. We doen het dit jaar niet grootst dus niet alle familie bij elkaar alleen mijn broer en ouders, vooraf een test en een beetje afstand houden. Maar ik zat er gisteren nog aan te denken dat mensen nu denken zak er maar in met de maatregelen. Het gaat zo op en neer dat het best logisch is dat mensen hun eigen inschatting gaan maken . Het is gewoon niet zo goed te rijmen dat er in Zandvoort nog een F1 race was met 75.000 mensen op elkaar gepropt en dat je nu niet meer met 4 mensen in huis mag zijn. Ik zeg niet dat het verstandig is maar ik snap wel dat het gebeurd. En ik laat iedereen ook maar doen wat ze willen en snap dat we in een hele rare onduidelijke tijd leven. Fijn dat jouw ouders daar een eigen keuze in kunnen maken . Hoop dat ze nog jaren in goede gezondheid mogen leven ook . En ja idd , vreemd gelag dat er F1 gereden worden kon met heel veel mensen en kerst maar zoveel personen.. Kies dan als advies een bijeenkomst met kerst waarin ieder zich laat testen zoals ook eerder grote evenementen door konden gaan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 1 minuut geleden zei lady jane: herman, herman ja je kwam hier te weinig maar misschien is het nog niet te laat klopt ik had misschien niet moeten weggaan zo snel, maar dat ik deze site intussen in mijn genen heb zitten zegt ook wat op moeilijke momenten weet ik jullie te vinden,en ik hoop nog steeds ook nog als ik ooit sober ben ik jullie kan danken nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 dealtje maken dat je elke dag ff contact maakt hier dan? er is altijd wel iemand voor je om te steunen, te luisteren nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 @herman0167 kom inderdaad maar wat vaker hier, ik lees je ook, hoor! herman0167 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 raar hier nog steeds de behoefte heb te komen, bewijst wel dat mijn probleem nog steeds volop aanwezig is, ik ben verhuist naar duitsland op een hof met ruimte en van alles, heb hier goed werk gevonden, alles wat wij wilden en toch gaat het niet zonder die fles wijn en een halve fles korn per avond ik baal daar zo enorm van zo langzamerhand. maar vind er zelf geen doorbraak in ,deze zomer was ik getroffen door corona en na ziekte thuis belande in een lungenkliniek ik was al met al 8 weken ziek en heb in die tijd geen alcohol gedronken en taalde er ook niet naar, waarom kon ik dat niet vasthouden, heel zonde dat ik dat momentum niet kon voortzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 ik vind het wel leuk dat al die jaren mijn kaarsje nog steeds brandt karin123 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 26 minuten geleden zei lady jane: dealtje maken dat je elke dag ff contact maakt hier dan? er is altijd wel iemand voor je om te steunen, te luisteren zal het gaan proberen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Nee hoor, ik ga nog ff door. De kerstboom blijft hier sowieso nog staan tot eind februari. Maar nu eerst richting oud en nieuw, ik verheug me er op. Ik ga er in ieder geval wat van maken. Grijns. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 december 2021 Rapport Share Geplaatst 26 december 2021 En de prodigal son is hier teruggekeerd, je begint bijna de kerstgedachte te zien. Doehoeg, doellozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 18 uur geleden zei nancy: De kerstboom blijft hier sowieso nog staan tot eind februari. Ja, een medestander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @herman0167, hoi. @jopie je bent er weer, ergens. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden