Claudius Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) Hello goodmorning how are you today 11 december 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Goedemorgen! Beetje geslapen @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 5 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Beetje geslapen @ikkanhet? Nou geloof 2 uurtjes in totaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Heb al een mega lange lijst met vragen. En Valco is bij hun gewend op de slaapkamer te slapen in zijn mand. Zijn wij normaal geen voorstander van maar doen het dan toch maar voorlopig. Want hij moet toch na 6 jaar wennen aan een nieuw huis/baasjes dus zal niet echt makkelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Goedemorgen frummers, Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ja, het zal heel moeilijk zijn voor dat beestje @ikkanhet. Goed dat je heel veel vragen hebt. Maar waarom komen deze mensen naar jullie toe met de hond? Zit daar iets achter? Klopt het hele verhaal wel? Wat is de echte reden dat de hond weg moet? Werken deden beiden waarschijnlijk al. Kindertjes zijn er al even... En nu opeens geen tijd meer voor hem? Ik hoop zo verschrikkelijk dat alles te vertrouwen is.... @ikkanhet, ik wil het je absoluut niet tegen maken, echt niet. Denk dat niet hoor. Maar vraag heel goed door. En mocht je van binnen twijfelen.... wimpel dat dan niet weg, luister heel goed naar jouw eigen twijfelstemmetje... En als alles oké blijkt: dan wens ik jullie heel heel veel plezier en liefde met Valco toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 (bewerkt) Ze komen hierheen omdat ze vooral bij de dochter van 2 vrezen voor heel veel verdriet. Als de kinderen heel druk zijn gaat de hond zich verstoppen. Ik app nu al 3 dagen met zowel de man als de vrouw. Heb normaal een goeie sensor voor oplichters. En geloof dat ze beiden heel oprecht zijn. Ze geven al zijn spulletjes mee en willen er ook geen geld voor. Willen alleen een liefdevol huis voor hem. En ze werken inderdaad beide en doen in de avond nog cursussen. 11 december 2021 bewerkt door ikkanhet Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Dat klinkt al goed. Ik hoop zo heel hard voor jou, maar ook voor dat beestje dat hij zijn plekje gaat vinden nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Spannend hoor @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Dank je @Yvonnedaar gaan we ook echt voor. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Zojuist zei niks: Spannend hoor @ikkanhet Ja echt wel super spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Benieuwd naar het gezicht van onze dierenarts al kom ik daar liever niet te vaak. Maar ze is zo'n lieverd altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Kwam er met Rakker elke 3 maanden en was altijd voor niets omdat ik de medicijnen daar kocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Ik hoop dat je veel plezier aan je hond gaat hebben @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Dank je @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Is toch om op te vreten karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Hij lijkt wat dik, of ligt dat aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 1 minuut geleden zei niks: Hij lijkt wat dik, of ligt dat aan mij? ligt denk ik aan hoe hij zit en de foto want op de andere foto's is dat niet. Maar we gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Hier toch niet ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Nee, lijkt mij niet. Maar heb weinig verstand van honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 Hij krijgt bij hun ook te weinig beweging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 december 2021 Rapport Share Geplaatst 11 december 2021 De buurman vindt het al helemaal geweldig die gaat hem zeker vaker meenemen naar het voetbalveld om te rennen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden