niks Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen! De laatste maand van dit jaar is aangebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Jippie: december! Lekker koud, donker en knus En heel veel kado’s laten we dat niet vergeten. niks en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Een vriendin van weleer is jarig op de 21e. Als kind moest ze erg huilen toen ze hoorde dat ze precies jarig was op de kortste dag van het jaar. niks en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Heel veel cadeaus @Reacher? Je verwachtingen zijn hoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Jazeker! Ik ben superbraaf geweest dit jaar en verwacht van Sinterklaas, die baas van Chanoeka, de kerstman en vadertje tijd massa’s kadootjes. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Bofbips! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 …. waarvan ik natuurlijk de helft zal afstaan aan mini niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Arme mini krijgt niet zoveel. Nou ja, genoeg maar weinig speelgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Jij lekker vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Leuk @PinkmanWaar gaan jullie heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Zojuist zei Reacher: Jij lekker vrij vandaag? Ik? Ja heb weekend! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Fijne dag @Pinkman! Leuk vooruitzicht die vakantie! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 4 minuten geleden zei niks: Arme mini krijgt niet zoveel. Nou ja, genoeg maar weinig speelgoed. Ze is nu nog blij met pakpapier he niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ja maar ze heeft op haar verjaardag al zoveel gekregen. Dus nu gaan we voor gevoerde laarsjes, muts en wanten, wat kleren. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik ga koffie maken, ik werk vandaag thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Zojuist zei niks: Ja maar ze heeft op haar verjaardag al zoveel gekregen. Dus nu gaan we voor gevoerde laarsjes, muts en wanten, wat kleren. Nu kom je daar nog mee weg maar over twee jaar wordt mini daar niet warm of koud meer van. Of eigenlijk wel warm. Pfff ik word gek van mezelf. En dit is zonder koffie hè. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Oh lekker, met een beetje melk graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik kan toch niet helpen wat Sinterklaas geeft? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen @Reacher, @niksen @Pinkman! Hier ook een vrije dag die gevuld wordt met wat opruim zaken, toch een beetje werk ( lukte gisteren niet goed) en chocoladeletters ophalen bij een heerlijke en leuke , piepkleine chocolatier fijne dag allemaal! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen Dagpact Reacher Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Goedemorgen @Maja en @Claudius klinkt goed Maja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 december 2021 Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Ik kon niet zo snel een koffie vinden met een beetje melk, sorry. Deze ziet eruit alsof de hele fles er in gaat. goedemorgen @Maja en @Claudius niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 december 2021 Lekker dank je wel! Croissantjes liggen nog in de oven? Ik wil graag met kaas, mini met jam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden