Lieke7777 Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 58 minuten geleden zei Zbb: Ik meld me droog af van het dagpact. vandaag precies 8 weken onderweg weer. welterusten. Wel done mister zeilboot , ligt de kuip al weer meer dicht ? Je had wel een hoop regen erbij vandaag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 @Lieke7777ik weet het. Het overviel me gewoon. Voel me een beetje overbelast denk ik. Komt wel goed. Het moest er even uit…. Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 3 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2021 Vandaag de opmerking maar als we in Engeland of Ierland naar de pub gaan. Drink je dan ook niet? Mijn antwoordt: we gaan voorlopig niet naar Engeland of Ierland. Zo ik weet het niet. Die vraag is helemaal nu niet van toepassing. Raar dat je een situatie schetst die helemaal niet van toepassing is. Heb helemaal geen plannen om daar heen te gaan. En nu zit dus die situatie in mijn hoofd. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2021 7 uur geleden zei Lieke7777: Wel done mister zeilboot , ligt de kuip al weer meer dicht ? Je had wel een hoop regen erbij vandaag . Dankjewel... nee ik ben bezig met de stuurconsol verven nog,maar deze verf droogt heel langzaam en met dit weer nog langzamer. ik hoop hem zaterdag/zondag terug te kunnen plaatsen maar dat hangt dus helemaal van de verf af. verder wacht ik nog op een rvs plaat die me stuurcilinder onderdeks vasthoudt maar door de kuipvloer met bouten vastzit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden