bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Boekanier: Deze Rotterdammer zal zich vanavond niet droog afmelden. Gelukkig ben ik al in staat om dat van te voren te melden. Nou veel plezier dan Jij vanavond plezier, ik morgenvroeg genieten. 25 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) "t is zo jammer dat je dan niet meer kan stoppen hé. Probeer een tijd met jezelf af te spreken wanneer je stopt. Kijken of dat lukt. 25 september 2021 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Ja Spirit maar dat heeft hij toch niet gedaan? Niet van te voren al invullen. We hebben allemaal onze strubbelingen gehad met stoppen. En nog lukt het niet iedereen gelijk. Als we maar bezig blijven, dan zal het eens lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 1 uur geleden zei spirit: Speciaal voor @Bor Deze zal ik eens naar Rutte sturen, Hij doet al heel veel verkeerd maar z'n Engelse uitspraak is ook 10x niks. God daar zal je maar oorlog mee moeten winnen zeg. Hij stuurt ons regelrecht de vijand te gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Het wordt een gourmet , gisteren nieuwe borden hiervoor gekocht, dus even uitproberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 54 minuten geleden zei Boekanier: Deze Rotterdammer zal zich vanavond niet droog afmelden. Gelukkig ben ik al in staat om dat van te voren te melden. Geloof dat je het on je andere draadje weekend verlof alleen over gebruik nicotine had voor vanavond maar toch de alcohol erbij . Veel plezier en alvast sterkte met je houten kop morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 1 uur geleden zei Boekanier: En gij geleufd dat. Zet die Zijiszielig bril eens af, daar help je niemand mee! Boekanier, Spirit is hier al meer dan 10 jaar en zover ik weet altijd eerlijk geweest over haar drankmisbruik, misschien wel lang de enigste. en ondanks het gemopper van anderen daarna.. Het is inderdaad knap dat jij dit ook doet. Dan ben je al een heel klein beetje, goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 13 minuten geleden zei Lieke7777: Het wordt een gourmet , gisteren nieuwe borden hiervoor gekocht, dus even uitproberen Die borden hoeven niet in de afwasmachine Lieke die mag je zo aflikken. Ben jij die van dat voetballen en goals maken. Meid wat ben jij goed. Jaha als je maar stopt met drinken, dan schop je het ver. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) Vanavond filmpje kijken en de quinness proeven. Ben benieuwd. Was al benieuwd hoe die smaakt. 25 september 2021 bewerkt door Nun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 1 uur geleden zei bolletje: Die borden hoeven niet in de afwasmachine Lieke die mag je zo aflikken. Ben jij die van dat voetballen en goals maken. Meid wat ben jij goed. Jaha als je maar stopt met drinken, dan schop je het ver. Oww ik lees het te laat ze staan al in de vaatwasser Ik ben eigenlijk niet zo van de voetbal . Weet niet zo precies hoe je het bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 5 minuten geleden zei Bor: Oeh bah. Ik heb zo schoon m'n genoeg van mezelf. Vind het zelfs jammer dat ik geen whisky in huis heb. Gelukkig dan maar , je hebt ook genoeg triggers in je programma waar je mee gestart bent . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 18 minuten geleden zei Bor: Wat voor triggers dan Lieke? Ik merk er geen triggers in de training eigenlijk. Misschien confrontatie met jezelf ,bepaalde dingen die de training met je mentaal doet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 Ik ben in de struiken gevallen tijdens mijn wandeling daarjuist. Blijkbaar lukt het niet om naar de smartphone te kijken en te wandelen als het donker is. Dronken ben ik niet, als je hier buiten mag controleren ze daar dikwijls genoeg op, tenminste de mensen toch die hier zijn omdat ze een alcoholprobleem hebben. Morgen ergens een tonic gaan drinken. En volgend weekend blijf ik thuis slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 september 2021 Rapport Share Geplaatst 25 september 2021 5 uur geleden zei Boekanier: Heb werkelijk nergens last van en zit toch op mobiel 4G van Tele2. Ik ook niet en zit bij ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden