nancy Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen. Te vroeg wakker, ik had nog wel even willen slapen, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen. Ik ook @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goeiemorgen dames, Ik ook te vroeg wakker. Al wel lekker gedoucht en de was draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen, het zal wel aan de sterren liggen: ook ik ben al even op en had nog wel een poosje willen slapen... Maar goed, het is niet anders. Tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen Niks en Ikkanhet! Ik ben een boek gaan lezen, wat ik om deze tijd echt als heel luxe ervaar: niet hoeven werken en de boel de boel laten. Heerlijk. Nog een kopje thee dan maar. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ook goedemorgen, Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen Nancy, vrij vandaag dus. Altijd op vrijdag, nee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goeiemorgen @Yvonne Lekker @nancyfijn van genieten. Merk boven is er eentje me kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Jij ook een goedemorgen Ikkanhet. 2 minuten geleden zei ikkanhet: Merk boven is er eentje me kwijt. Wat bedoel je hiermee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 2 minuten geleden zei Yvonne: Jij ook een goedemorgen Ikkanhet. Wat bedoel je hiermee? Hoorde mijn man opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ahaaaaaa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Yvonne, donderdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen. Heerlijk. Fulltime werken doe ik niet meer, dat kost me teveel tijd . Het liefste zou ik nóg een dagje minder gaan werken, daar denk ik nu vaak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Goedemorgen Heb je al tegen je man gezegd dat je hier op het forum zit @ikkanhet Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 @niks! Leuk je weer even te lezen! Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Goedemorgen Heb je al tegen je man gezegd dat je hier op het forum zit @ikkanhet Ja hoor dat weet die wel. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Komt hij er gezellig bij? Als hij maar niet alle koffie in pikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Mijn vriend heeft vanmiddag een lever echo. Zijn waarden zijn niet goed. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik ben benieuwd hoe snel je iets weet na zo’n echo. Of kijk je meteen mee net als bij zwangerschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 2 minuten geleden zei Reacher: Komt hij er gezellig bij? Als hij maar niet alle koffie in pikt Ok zal het hem zeggen hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik hoop niet dat ze een klein hartje zien kloppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Zojuist zei Reacher: Ik ben benieuwd hoe snel je iets weet na zo’n echo. Of kijk je meteen mee net als bij zwangerschap he bah sterkte daarmee heb die ook eens gehad maar weet niet meer hoe lang het duurde voor ik de uitslag had. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 12 minuten geleden zei nancy: Het liefste zou ik nóg een dagje minder gaan werken, daar denk ik nu vaak aan. Doen! Life is short nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2021 Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Ik heb ooit een echo gehad naar aanleiding van galstenen.... daar werd wel direct gezegd wat men zag, bij leverwaarden zal dat misschien anders liggen... En als ze een hartje zien kloppen op die plek, reken maar dat hij het gelijk te weten komt dan, hahahaa.... lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden