Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 Juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Quinn:

 Maar een ochtendmens zal ik nooit worden. 

Ochtendmens, ik, absoluut, geboren en getogen. Bij het krieken van de dag, tegenwoordig rond 5.15 uur, daarna geen oog meer dicht. was afgelopen maanden handig met die wekker om 6 uur, want soms sliep ik nog even voor de wekker in. maar altijd direct eruit en om half acht naar mijn werk. ben erg benieuwd hoe dat in de vakantie gaat. 

poetsaanval werd opruimwoede, zo wat veel opgehoopte rommel van de afgelopen dagen/weken/maanden. daarna kattenbak en wc en door naar zee. gezwommen, heerlijk water, alles in de zee losgelaten, alles stress met de Noordzee mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Reacher:

Ben benieuwd wat die hondentrainer geeft als tips. Als je nog eens tijd hebt om dat hier te delen @bumperjim, graag! 

Hihi ik kan het niet herhalen, het zat vol met tips :) Was erg goed vanochtend. Zo dat mens had een punch joh met haar 27 jaar. Twee groepen van 5 koppels baas/hond en ze had iedereen tegelijkertijd in het snotje en iedereen kreeg advies. En alles met de positieve methode. Wat een toppert. Die komt nog eens terug in het nieuwe seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onverstoorbaar zijn ze. Samen 24 jaar. 
Bella, de hond, kent alleen het ruime Friesland, is volgende maand 10.

Owen, de kat, is opgegroeid drie hoog in A’dam zuidoost met alleen n logia als buiten. Hij verhuisde toen mee naar Friesland, midden op de ruimte. De eerste keer dat we daar de buitendeur voor m opendeden keek ie zeer angstig naar buiten en spurtte de keuken terug in. Nu was daar ook nog n stokoude huiskat, Snuitje. De vorige bewoonster nam haar niet mee, ging in de stad wonen. En Snuitje redde zichzelf prima. Ze luste alleen af en toe wat tonijn, kon dagen weg zijn, kwam altjd weer. Snuitje heeft het nog 3 jaar gered (was ze volgens de overlevering 20+!) en heeft Owen de kneepjes van het vak geleerd. Muizen, ratten, mollen, alles pakt ze.

Later hebben we het wel zo moeten maken dat ie het dak niet meer op kon, hij zat gewoon te wachten tot er weer n vogeltje onder n dakpan vandaan kwam. Dat heb ik Snuitje nooit zien doen.

Enfin, Owen is nu ook al dik 14.

Tot zover het dierennieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...