Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Kun je niet slapen @Bor? (Ik zie dat je nog online bent.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Dat denk ik ook, het was veel en ook nog heel intens. Fysiek en psychisch behoorlijk belastend, lang in de actieve “aan-stand”, vol adrenaline, dat ben je niet zomaar kwijt. Het zal z’n tijd nodig hebben en het gaat vast anders dan jij zou willen. onderga het maar zo goed mogelijk, veel keus heb je ook niet denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Nu is iedereen wel mooi slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 Dan ben je overprikkelt Bor, net wat Jannigje zegt. Een beetje doen en veel rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2021 @Bor misschien beetje overprikkeld maar ook bij het minste of geringste gelijk weer in een alert stand waarin je een poosje gezeten hebt . En als ik je situatie natuurlijk goed inschat ben je nog niet helemaal in gemoedsrust terecht gekomen . En dan helpt voor jou het warme weer niet echt mee . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden